Κοινή συνέντευξη Τύπου παραχωρήθηκε σήμερα (25/7) για την
συνεργασία των καναλιών Novasports, με τη Σούπερ Λίγκα, τον ΕΣΑΚΕ και
την ΕΣΑΠ.
Αρχικά, ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ, Γιώργος Χαλβατζάκης, δήλωσε: «Καλησπέρα σε όλους, αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση που εκπροσωπώ τον ΕΣΑΚΕ και τις 12 από τις 14 ομάδες. Θεωρώ μεγάλη επιτυχία για το μπάσκετ και τον ΕΣΑΚΕ. Βρήκαμε ένα σίγουρο λιμάνι σε μία δύσκολη συγκυρία. Δεν έχει να κάνει με τους οικονομικούς όρους, αλλά εκείνο που μας άφησε αυτή η συνεργασία. Είμαι στο μπάσκετ εδώ και 20 χρόνια και έχω συμμετάσχει σε πολλές διαπραγματεύσεις. Εδώ βρήκαμε ανθρώπους που έδειξαν πως ενδιαφέρονται για το μπάσκετ. Οι άνθρωποι της Nova το βγάζουν από μέσα τους. Το στοίχημα το κερδίσαμε εμείς, αλλά και η Nova που έχει δείξει ότι ενδιαφέρεται για το μπάσκετ.
Το μπάσκετ φέτος είναι από τα λίγα success story. Είχαμε αύξηση τουλάχιστον 45% στους θεατές και ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος. Έχουμε ένα υγιές πρωτάθλημα. Μπαίνοντας στην οικογένεια της Nova είμαστε σίγουροι πως στα επόμενα τρία χρόνια θα πάμε μπροστά. Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για έναν άνθρωπο που δεν είναι αυτή την στιγμή κοντά μας, αλλά βοήθησε σε αυτή τη συμφωνία, το Φίλιππο Συρίγο».
Με τη σειρά του, ο πρόεδρος της ΕΣΑΠ, Παντελής Ταρνατόρος, είπε: «Καλησπέρα και από εμένα. Εκπροσωπώντας την Α1 στο Βόλεϊ. Συντελείται ένα μεγάλο πράγμα, γιατί στο ίδιο τραπέζι βρίσκονται τα τρία μεγαλύτερα αθλήματα της χώρας και γι αυτό χρειάζονται συγχαρητήρια στη Nova. Ψάχναμε συνεργάτες που θα πιστέψουν στο βόλεϊ. Η Nova έχει δείξει πως ενδιαφέρεται για το άθλημα. Η Nova ήρθε κοντά μας όχι για να κάνουν μία τυπική συμφωνία. Είναι φίλοι μας, γιατί ότι τους έχουμε ζητήσει μας το έχουν κάνει. Έχουμε ζητήσει πράγματα με κόστος. Η Nova σεβάστηκε το άθλημα και έκανε ότι μπορούσε για την ανάπτυξη του αθλήματος.
Ένα παράδειγμα. Από πέρσι έχουμε το Video ρέφερι. Μιλήσαμε με τους ανθρώπους και βρήκαμε τους τρόπους. Είμαστε η μοναδική χώρα που μπορούμε να επαναλαμβάνουμε τις φάσεις. Μπορεί όλο το γήπεδο να δει αν η μπάλα είναι μέσα ή έξω. Αυτό δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Σε όλους προσφέρει μία σιγουριά και αναβαθμίζει το άθλημα. Οι άνθρωποι της Nova δεν επένδυσαν σε εμάς, αλλά επένδυσαν στο βόλεϊ. Είναι βασικό το προϊόν να δείχνεται σωστά. Η Nova το έδειξε το υπηρετεί. Όταν πηγαίνω στο εξωτερικό και μιλάμε με εταιρείες θεωρούν πως είναι από τις καλύτερες καλύψεις τηλεοπτικά. Η Nova επενδύει ελληνικά. Ευχαριστούμε από τον κόσμο του βόλεϊ».
Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας, Γιάννης Μώραλης: «Η σημερινή μέρα είναι σημαντική για τη Σούπερ Λιγκ, γιατί υπογράψαμε την επέκταση μέχρι το 2017. Από αυτή την επέκταση δημιουργείται μία σιγουριά, γιατί μπορούμε να κάνουμε ένα καλύτερο προγραμματισμό. Ευχαριστώ τον κ. Παπαδόπουλο, τον κ. Κατσογιάννη και τα μέλη της Λίγκας για τις συζητήσεις και τη σύναψη της συμφωνίας.
Με τη Nova έχουμε κοινές αντιλήψεις για το ποδόσφαιρο. Είναι η ποιότητα, αλλά το πλέον σημαντικό είναι πως μπορούμε να συνεννοηθούμε και να συγκλίνουμε. Γιατί να μην επεκταθούμε και μετά από τα τέσσερα χρόνια τη συνεργασία μας; Σήμερα είναι σημαντική μέρα γιατί καθόμαστε στο ίδιο τραπέζι τα τρία μεγαλύτερα αθλήματα.
Γιατί να μην καθίσουμε στο ίδιο τραπέζι και για άλλα ζητήματα, όπως η ασφάλεια, τα γήπεδα κ.α. Να καθίσουμε και να πάμε στους άλλους συμπαίκτες, όπως η πολιτεία, για να διεκδικούμε και να θέτουμε τα προβλήματα μας. Είναι ευχάριστο που η Nova έχει κάνει στρατηγική επιλογή να επενδύσει στα ελληνικά αθλήματα και πρέπει να τη συγχαρώ.
Μου άρεσε πολύ το Video για την προώθηση των αθλημάτων. Θέλουμε να αναδείξουμε τον Έλληνα ποδοσφαιριστή, έχουμε σωστή κατανομή περιοχών στο πρωτάθλημα. Από κοινού πρέπει να συνταχθούμε όλοι για να στηρίξουμε τον Έλληνα αθλητή, όπως η Nova επενδύει στον ελληνικό αθλητισμό. Πρέπει να δούμε τα πράγματα με ειλικρίνεια και πώς να βελτιώσουμε το προϊόν. Η επόμενη τετραετία θα είναι πιο αποδοτική».
Η Γενική διευθύντρια πλατφόρμας και περιεχομένου, Κατερίνα Καστανιώτη, ανέφερε: «Όλα για την ομάδα σου, αυτό είναι το νέο σλόγκαν για τα κανάλια Novasports. Θα έλεγα πως είναι όλα για την Ελλάδα. 22 πόλεις θα φιλοξενήσουν τις 44 ομάδες που θα αγωνιστούν στα πρωταθλήματα της Σούπερ Λίγκας, της Α1 στο μπάσκετ και της Α1 στο βόλεϊ. Θα ήθελα να καλωσορίσω τον κ. Χαλβατζάκη και τον ΕΣΑΚΕ στη Nova. Ήταν μία συμφωνία που ολοκληρώθηκε πριν λίγο καιρό με ωραίες συζητήσεις.
Να καλωσορίσω τα μέλη της ΕΣΑΠ, και τον κ. Τορνατόρο. Να συνεχίσουμε με το ίδιο κέφι για τα επόμενα τρία χρόνια. Τους προέδρους και τη Σούπερ Λιγκ.
Έχουμε λόγους για να είμαστε χαρούμενοι. Ξεκινάμε μία σεζόν σε όλη την Ελλάδα.
Στα κανάλια Novasports θα τα δείτε όλα φέτος. Πάμε παραπέρα και πέρα από αυτό με μία ομάδα εξειδικευμένη τα τελευταία χρόνια. Με περισσότερες από 15 εκπομπές και 2 καινοτομίες.
Η πρώτη, μία μαραθώνια ζώνη που αρχίζει από 17/8 και θα ξεκινάει από τον πρώτο αγώνα της Κυριακής και θα παρακολουθούμε όλα όσα γίνονται σε όλα τα αθλήματα. Από τους αγώνες που θα μεταδίδονται live και από αυτούς που δεν θα είναι. Η μαραθώνια ζώνη θα συνεχίζεται με συνεντεύξεις από τους πρωταγωνιστές και το βράδυ θα ονομάζεται "Παίζουμε Ελλάδα".
Η δεύτερη καινοτομία είναι το Nova Gο. Αυτό που φιλοδοξούμε να δώσουμε στους συνδρομητές μας είναι να πάρουν την ομάδα τους μαζί. Από όλες τις συσκευές τις μεγάλες, αλλά και τις μικρές όπως τα κινητά και τα tablets. Μεγάλες καινοτομίες που η Novα έχει συνηθίσει να προσφέρει, όπως στο παρελθόν έκανε με το HD, το 3D και τώρα το με το Nova Go.
Όλα για την ομάδα σου».
Τέλος, ο διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, Πάνος Παπαδόπουλος, υπογράμμισε: «Θα έχουμε την επόμενη αγωνιστική σεζόν για τα επόμενα χρόνια, καθώς οι συνεργασίες που συνάπτουμε με τις λίγκες είναι μακροχρόνιες, την ευκαιρία να απολαύσουμε την αγαπημένη μας ομάδα. Ομάδα που δεν αλλάζουμε σε όλη μας τη ζωή. Θέλω να αναλύσουμε την στρατηγική της εταιρείας να επενδύσει στον ελληνικό αθλητισμό και στις ελληνικές ομάδες, αλλά και τη στροφή που κάνει και που πηγάζει από τους εξωγενείς παράγοντες σε μία δύσκολη εποχή. Αυτή η στροφή στο περιεχόμενο και στη στρατηγική μας βρίσκεται σε εξέλιξη.
Η χώρα μας γίνεται όλο και πιο φτωχή, μειώνεται το εισόδημα των οικογενειών, ο κόσμος μένει πιο πολύ στο σπίτι. Έχει ανάγκη τη ψυχαγωγία και αυτό κάνουμε στην εταιρεία μας. Προσαρμόζουμε και φτιάχνουμε πιο ευέλικτα πακέτα, πιο φτηνά πακέτα για τους συνδρομητές μας. Στηρίζουμε το ελληνικό περιεχόμενο, τον ελληνικό αθλητισμό. Την στήριξη των θέσεων εργασίας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου