Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Μέσι: «Δεν προσέλαβα εγώ τον Μαρτίνο»

Ο Λιονέλ Μέσι απάντησε στις «κατηγορίες» πως υπέδειξε την πρόσληψη του Χεράρδο Μαρτίνο στη θέση του προπονητή.

Μέσι: «Δεν προσέλαβα εγώ τον Μαρτίνο»
Πολλοί χαρακτήρισαν την πρόσληψη του Χεράρδο Μαρτίνο από την Μπαρτσελόνα έργο… Λιονέλ Μέσι. Άλλωστε οι δυο τους κατάγονται από την ίδια πόλη, το Ροσάριο.

Ο Αργεντινός σταρ, ωστόσο, ξεκαθάρισε πως επρόκειτο για επιλογή της διοίκησης και εκείνος δεν είχε καμία ανάμειξη.

«Δεν έχω καμία σχέση με την πρόσληψη του Μαρτίνο και δεν χρειάζεται να δώσω καμία εξήγηση. Είναι επιλογή της διοίκησης και του προέδρου. Εγώ απλώς είπα ότι μου φαίνεται καλός προπονητής. Ούτε τον ξέρω προσωπικά, ούτε τον έχω συναντήσει ποτέ μου. Έδειξε με το έργο του στην Παραγουάη και τη Νιούελς Ολντ Μπόις πως είναι ικανός. Ελπίζω να τα καταφέρει και στην Μπαρτσελόνα», δήλωσε ο «Λέο».Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: