Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Βελάσκες: «Γι’ αυτό έκανα προσφυγή»

Ο Σέμα Βελάσκες εξήγησε στους συμπατριώτες του το λόγο που αποφάσισε να κάνει προσφυγή κατά του Παναθηναϊκού. «Δεν ήταν καλή η πρόταση και δεν με άφηναν να προπονούμαι με την ομάδα», είπε.

Βελάσκες: «Γι’ αυτό έκανα προσφυγή»
Τους λόγους που τον ώθησαν στην κατάθεση προσφυγής σε βάρος του Παναθηναϊκού εξήγησε ο Σέμα Βελάσκες μιλώντας στον Τύπο της πατρίδας του. Οι οφειλές σε συνδυασμό με τον παραγκωνισμό του οδήγησαν τον αμυντικό από τη Βενεζουέλα σε αυτή την κίνηση.

«Η οικονομική πρόταση που μου κατατέθηκε δεν ήταν ικανοποιητική. Είμαι αρκετό καιρό απλήρωτος. Δεν μου επέτρεπαν ν' αγωνιστώ με την ομάδα όπως και σε άλλους συμπαίκτες μου που είναι στην ίδια κατάσταση με μένα», ανέφερε ο διεθνής άσος.

Όσο για το μέλλον του, είπε: «Πρέπει να περιμένουμε την εκδίκαση της προσφυγής. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία θα είμαι ελεύθερος να διαπραγματευθώ και να υπογράψω σε άλλη ομάδα. Αυτό θα το φροντίσει ο εκπρόσωπος μου». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: