Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Έπαιξε με τους… μικρούς ο Φλέτσερ!

Έτοιμος πως μπορεί να επανέλθει σε υψηλό επίπεδο δείχνει σιγά-σιγά ο Ντάρεν Φλέτσερ, καθώς τη Δευτέρα αγωνίστηκε με την ομάδα νέων της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ απέναντι στην αντίστοιχη της Φούλαμ (2-2).

Έπαιξε με τους… μικρούς ο Φλέτσερ
Ένα βήμα πιο κοντά στην επιστροφή του στη πρώτη ομάδα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ βρίσκεται ο Ντάρεν Φλέτσερ μετά από την περιπέτεια υγείας του που πέρασε, καθώς αγωνίστηκε για 67 λεπτά με την δεύτερη ομάδα των «κόκκινων διαβόλων».

Ο 29χρονος Σκοτσέζος μέσος πέρσι τον Ιανουάριο έκανε επέμβαση στο έντερο, λόγο μιας φλεγμονώδης πάθησης που του διέγνωσαν οι γιατροί.

«Ήταν δύσκολο, ευτυχώς που έχω μια μεγάλη οικογένεια γύρω μου. Η σύζυγος μου, τα παιδία μου, η μητέρα μου, ο πατέρας μου και οι αδερφές μου είναι δίπλα μου. Αν δεν τους είχα κοντά μου δεν θα στεκόμουν εδώ σήμερα», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Ντάρεν Φλέτσερ μετά από την περιπέτεια υγείας του που πέρασε. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: