Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Νάτχο: «Μένω στον ΠΑΟΚ αν...»

O Μπίμπρας Νάτχο μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό της πατρίδας του, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να παραμείνει στον ΠΑΟΚ και μετά το καλοκαίρι.

Ο μέσος των «ασπρόμαυρων» αρχικά ρωτήθηκε για την κριτική που ασκείται στο πρόσωπο με βάση την απόδοση του στην Εθνική του Ισραήλ.

«Περιμένω να δώσω περισσότερα ξέρω ότι οι απαιτήσεις προς το πρόσωπο μου είναι μεγάλες. Η κριτική που γίνεται από καμιά φορά είναι υπερβολική, αλλά το έχω συνηθίσει πλέον και δεν κατηγορώ κανέναν».

Αν μετάνιωσε για την επιλογή του να έρθει στην Ελλάδα και στον ΠΑΟΚ:

«Όχι καθόλου, αυτή τη στιγμή ήταν το καλύτερο για μένα, είχα προτάσεις από Αγγλία, Γερμανία και Ιταλία είμαι πολύ ικανοποιημένος, μου αρέσει ο τρόπος παιχνιδιού, υπάρχει υψηλό επίπεδο και στο ποδόσφαιρο και πιστεύω ότι πήρα την σωστή απόφαση. Μου αρέσει η Ελλάδα..»

Σε ερώτηση για το αν θα ήθελε να μείνει στον Δικέφαλο μετά το τέλος των 6 μηνών απάντησε:

«Θα δούμε στο τέλος. Αν όλα ταιριάζουν θα μείνω…» Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: