Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

«Εκνευρισμένος με την διαιτησία!»

Spain_Soccer_Champ_1052678g
Παράπονα για την χθεσινή διαιτησία είχε ο ποδοσφαιριστής της Μάντστεστερ Σίτι, Πάμπλο Ζαμπαλέτα, με τον ίδιο να δηλώνει σοκαρισμένος μετά την αποβολή του από το παιχνίδι.
«Έγινε πεντακάθαρο πέναλτι στον Τζέκο από τον Πικέ και ο διαιτητής ήταν απλά δύο μέτρα πίσω! Το είδε! Επίσης, υπήρχε φάουλ στον Τζέκο πριν από το πρώτο γκολ της Μπαρτσελόνα. Κράτησε τη μπάλα, γύρισε και ο Πικέ του κρατούσε τη φανέλα. Ο ρέφερι έδωσε φάουλ υπέρ της Μπαρτσελόνα.
Μερικές φορές εκνευρίζεσαι πάρα πολύ στα παιχνίδια γιατί κυνηγάς με πάθος ένα αποτέλεσμα και οι σοκαριστικές αποφάσεις του διαιτητή, το κάνουν χειρότερο. Δεν ξέρω γιατί με απέβαλε. Εγώ πήγα προς το μέρος του να του μιλήσω με ωραίο τρόπο. Ναι, ήμουν λίγο εκνευρισμένος γιατί δεν μας είχε δώσει το πέναλτι, αλλά πήγα με σεβασμό να του μιλήσω. Είμαι πολύ απογοητευμένος και σοκαρισμένος από την απόφασή του να με αποβάλει. Όπως και να ‘χει, είμαι περήφανος για την προσπάθεια της ομάδας μου και των συμπαικτών μου».Πηγή:arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: