Μίτινγκ, κόντρα μίτινγκ, αποφάσεις, στρατηγικές, οργάνωση κτλ, κτλ. Ο
ΠΑΟΚ έχει χρόνο να στηθεί σε σωστές βάσεις και να αποφασίσει τι ακριβώς
θέλει να κάνει.
Είναι σαφές πως η επιλογή Αναστασιάδη μειώνει το κόστος της ομάδας γιατί παραδοσιακά θεωρεί αυτός πως μπορεί να φτιάξει ένα αξιόμαχο σύνολο χωρίς πολλά – πολλά. Και είναι αλήθεια πως για να φτιάξεις πιο αξιόμαχο σύνολο από το περυσινό, δε χρειάζονται και 15 – 20 εκατ. ευρώ για να τα καταφέρεις. Ευτυχώς για τον ΠΑΟΚ και τον Αναστασιάδη, το περυσινό δείγμα το ξεπερνάς με απλή σοβαρότητα.
Το θέμα σοβαρότητα βέβαια ξεκινά από πιο ψηλά και κυρίως από
τον Σαββίδη. Τον Βρύζα δεν τον θεωρώ σημαντικό για το ύφος του ΠΑΟΚ
γιατί δεν συμμετέχει στην επικοινωνία, δεν θεωρεί σοβαρό να πείσει το
κοινό για κάτι που συμβαίνει.
Ο Σαββίδης όμως, έχοντας επιλέξει έναν πολιτικό λόγο σε μία ποδοσφαιρική ομάδα, ανακατεύει την τράπουλα συνεχώς και δημιουργεί ένα χάος γύρω από την ομάδα. Το έκανε πέρυσι στη παρουσίαση του Στέφενς όταν στο ίδιο μομέντουμ μίλησε για Ροναλντίνιο αλλά και αύξηση του μπάτζετ 20%. Κανένας δεν έμεινε στο δεύτερο.
Το σημαντικότερο πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει ο ΠΑΟΚ είναι πως η ομάδα παίζει συνεχώς στα κόκκινα. Και παίζει στα κόκκινα για πολλούς λόγους. Και αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης, είναι οι παίκτες να μην ευχαριστιούνται την παρουσία τους στην ομάδα. Να μη γουστάρουν το παιχνίδι.
Υπάρχουν και άλλες πιεσμένες ομάδες που έχουν χρόνια να πάρουν τίτλο. Όμως εκεί η πίεση που ασκείται είναι παραγωγική. Έβλεπα για παράδειγμα την Ατλέτικο, στον αγώνα με τη Μπαρτσελόνα που της στράβωσε όσο λίγοι αγώνες που έχω δει. Τραυματίας Ντιέγκο Κόστα, πρώτη αναγκαστική, τραυματίας Αρντά δεύτερη, ομάδα που παίζει τελικό πρωταθλήματος, δέχεται και γκολ. Κι όμως, βρήκε τον τρόπο, γιατί ο χαρακτήρας της είναι τέτοιος ώστε να βρει τα ψυχικά αποθέματα να αντιδράσεις.
Στον ΠΑΟΚ, με κεντρικό πρόσωπο αυτής της πίεσης τον Σαλπιγγίδη, υποσυνείδητα, ο παίκτης δεν έχει στο μυαλό του να σκοράρει για να πετύχει η ομάδα τους στόχους και να γουστάρει ο ίδιος, αλλά να σκοράρει για να σταματήσει να είναι στο πέναλτι. Στον τελικό ήταν η απόλυτη επιβεβαίωση της παραπάνω πρότασης. Κάπως έτσι χάθηκαν τα γκολ, γιατί ανικανότητα σε έναν παίκτη με τριψήφια νούμερα τερμάτων στη καριέρα του δεν μπορώ να διακρίνω. Και όλη η ομάδα σας πληροφορώ είναι κάπως έτσι. Και αυτό ξεκινά από την ηγεσία η οποία με τα λεγόμενά της προκαλεί αυτή την κατάσταση και ανεβάζει τον πήχη με αποδέκτη το κοινό που διψά για διακρίσεις.
Ο ΠΑΟΚ παρότι πληρώνει στην ώρα του, έχει καταφέρει να χρειάζεται πιο άκομψη επιχειρηματολογία για να πείσει έναν παίκτη να μείνει ή να έρθει στην ομάδα. Όταν δεν είχαμε χρήματα, όχι απλά δεν αντιμετωπίζαμε αυτό το πρόβλημα, αλλά δεν ήθελε να φύγει και κανένας.
Αυτό συμβαίνει βέβαια γιατί όλη αυτή η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί μέχρι στιγμής, δεν μπορεί να πείσει κανέναν σοβαρό αθλητή για την προοπτική που εμφανίζει η ομάδα.
Και αν δεν σοβαρευτεί πρώτος απ όλους ο ηγέτης της, θα εντυπωσιαστεί με την πώληση των εισιτηρίων διαρκείας της επόμενης σεζόν. Αρνητικά πάντα…
ΥΓ Ο Βρύζας θέλει να είναι τεχνικός διευθυντής, ο ΓΧ έχει συμβόλαιο και θα μιλήσει με τον Ιβάν για να δει τι θα κάνει με μοναδική θέση που θα μπορούσε να δεχτεί αυτή του τεχνικού διευθυντή, ο Γκαρσία μου λένε πως θα ήθελε περισσότερο να γίνει τεχνικός διευθυντής. Τι ωραία δουλειά είναι αυτή ρε γμτ..
ΥΓ Ο ΠΑΟΚ προσέφυγε στο ΚΑΣ, σε μία κίνηση που ρίχνει το γάντι στην ΕΠΟ. Οι Σαρρήδες στις προηγούμενες δύο ανακοινώσεις του ΠΑΟΚ απάντησαν στο δεκάλεπτο. Τώρα κάνουν τους χαζούς γιατί ξέρουν πως αν οι αποφάσεις των επιτροπών τους κριθούν από ανεξάρτητο όργανο όπως το ΚΑΣ, θα ξεφτιλιστούν. Αν δεν είναι έτσι, ας ξεκαθαρίσου πως το ΚΑΣ είναι αρμόδιο και εκεί θα δούμε αν είμαστε γραφικοί, μπουγάτσες και όλα τα συνοδευτικά που μας χρεώνουν επειδή λέμε τα αυτονόητα.
ΥΓ Silver Alert. Χάθηκε 42χρονός διαιτητής στην περιοχή της Καβάλας, παρότι μένει Αθήνα. Τελευταία φορά εμφανίστηκε σε ημιτελικό του κυπέλλου και παρά τη μεγάλη του προσπάθεια δεν πέτυχε τον στόχο του. Έκτοτε, δεν έχει εμφανιστεί ούτε σε αγώνες τοπικού. Φορούσε μαύρα ρούχα, σορτσάκι, κάλτσες αθλητικές, το πρόσωπό του ήταν παγωμένο και ζει ένα ντεζαβού γιατί την προηγούμενη φορά που συνέβη κάτι ανάλογο, είχε ένα χρόνο τουρνέ στην επαρχία.
Πηγή: gazzetta.gr
Είναι σαφές πως η επιλογή Αναστασιάδη μειώνει το κόστος της ομάδας γιατί παραδοσιακά θεωρεί αυτός πως μπορεί να φτιάξει ένα αξιόμαχο σύνολο χωρίς πολλά – πολλά. Και είναι αλήθεια πως για να φτιάξεις πιο αξιόμαχο σύνολο από το περυσινό, δε χρειάζονται και 15 – 20 εκατ. ευρώ για να τα καταφέρεις. Ευτυχώς για τον ΠΑΟΚ και τον Αναστασιάδη, το περυσινό δείγμα το ξεπερνάς με απλή σοβαρότητα.
Ο Σαββίδης όμως, έχοντας επιλέξει έναν πολιτικό λόγο σε μία ποδοσφαιρική ομάδα, ανακατεύει την τράπουλα συνεχώς και δημιουργεί ένα χάος γύρω από την ομάδα. Το έκανε πέρυσι στη παρουσίαση του Στέφενς όταν στο ίδιο μομέντουμ μίλησε για Ροναλντίνιο αλλά και αύξηση του μπάτζετ 20%. Κανένας δεν έμεινε στο δεύτερο.
Το σημαντικότερο πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει ο ΠΑΟΚ είναι πως η ομάδα παίζει συνεχώς στα κόκκινα. Και παίζει στα κόκκινα για πολλούς λόγους. Και αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης, είναι οι παίκτες να μην ευχαριστιούνται την παρουσία τους στην ομάδα. Να μη γουστάρουν το παιχνίδι.
Υπάρχουν και άλλες πιεσμένες ομάδες που έχουν χρόνια να πάρουν τίτλο. Όμως εκεί η πίεση που ασκείται είναι παραγωγική. Έβλεπα για παράδειγμα την Ατλέτικο, στον αγώνα με τη Μπαρτσελόνα που της στράβωσε όσο λίγοι αγώνες που έχω δει. Τραυματίας Ντιέγκο Κόστα, πρώτη αναγκαστική, τραυματίας Αρντά δεύτερη, ομάδα που παίζει τελικό πρωταθλήματος, δέχεται και γκολ. Κι όμως, βρήκε τον τρόπο, γιατί ο χαρακτήρας της είναι τέτοιος ώστε να βρει τα ψυχικά αποθέματα να αντιδράσεις.
Στον ΠΑΟΚ, με κεντρικό πρόσωπο αυτής της πίεσης τον Σαλπιγγίδη, υποσυνείδητα, ο παίκτης δεν έχει στο μυαλό του να σκοράρει για να πετύχει η ομάδα τους στόχους και να γουστάρει ο ίδιος, αλλά να σκοράρει για να σταματήσει να είναι στο πέναλτι. Στον τελικό ήταν η απόλυτη επιβεβαίωση της παραπάνω πρότασης. Κάπως έτσι χάθηκαν τα γκολ, γιατί ανικανότητα σε έναν παίκτη με τριψήφια νούμερα τερμάτων στη καριέρα του δεν μπορώ να διακρίνω. Και όλη η ομάδα σας πληροφορώ είναι κάπως έτσι. Και αυτό ξεκινά από την ηγεσία η οποία με τα λεγόμενά της προκαλεί αυτή την κατάσταση και ανεβάζει τον πήχη με αποδέκτη το κοινό που διψά για διακρίσεις.
Ο ΠΑΟΚ παρότι πληρώνει στην ώρα του, έχει καταφέρει να χρειάζεται πιο άκομψη επιχειρηματολογία για να πείσει έναν παίκτη να μείνει ή να έρθει στην ομάδα. Όταν δεν είχαμε χρήματα, όχι απλά δεν αντιμετωπίζαμε αυτό το πρόβλημα, αλλά δεν ήθελε να φύγει και κανένας.
Αυτό συμβαίνει βέβαια γιατί όλη αυτή η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί μέχρι στιγμής, δεν μπορεί να πείσει κανέναν σοβαρό αθλητή για την προοπτική που εμφανίζει η ομάδα.
Και αν δεν σοβαρευτεί πρώτος απ όλους ο ηγέτης της, θα εντυπωσιαστεί με την πώληση των εισιτηρίων διαρκείας της επόμενης σεζόν. Αρνητικά πάντα…
ΥΓ Ο Βρύζας θέλει να είναι τεχνικός διευθυντής, ο ΓΧ έχει συμβόλαιο και θα μιλήσει με τον Ιβάν για να δει τι θα κάνει με μοναδική θέση που θα μπορούσε να δεχτεί αυτή του τεχνικού διευθυντή, ο Γκαρσία μου λένε πως θα ήθελε περισσότερο να γίνει τεχνικός διευθυντής. Τι ωραία δουλειά είναι αυτή ρε γμτ..
ΥΓ Ο ΠΑΟΚ προσέφυγε στο ΚΑΣ, σε μία κίνηση που ρίχνει το γάντι στην ΕΠΟ. Οι Σαρρήδες στις προηγούμενες δύο ανακοινώσεις του ΠΑΟΚ απάντησαν στο δεκάλεπτο. Τώρα κάνουν τους χαζούς γιατί ξέρουν πως αν οι αποφάσεις των επιτροπών τους κριθούν από ανεξάρτητο όργανο όπως το ΚΑΣ, θα ξεφτιλιστούν. Αν δεν είναι έτσι, ας ξεκαθαρίσου πως το ΚΑΣ είναι αρμόδιο και εκεί θα δούμε αν είμαστε γραφικοί, μπουγάτσες και όλα τα συνοδευτικά που μας χρεώνουν επειδή λέμε τα αυτονόητα.
ΥΓ Silver Alert. Χάθηκε 42χρονός διαιτητής στην περιοχή της Καβάλας, παρότι μένει Αθήνα. Τελευταία φορά εμφανίστηκε σε ημιτελικό του κυπέλλου και παρά τη μεγάλη του προσπάθεια δεν πέτυχε τον στόχο του. Έκτοτε, δεν έχει εμφανιστεί ούτε σε αγώνες τοπικού. Φορούσε μαύρα ρούχα, σορτσάκι, κάλτσες αθλητικές, το πρόσωπό του ήταν παγωμένο και ζει ένα ντεζαβού γιατί την προηγούμενη φορά που συνέβη κάτι ανάλογο, είχε ένα χρόνο τουρνέ στην επαρχία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου