Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Πρόβλημα στο συκώτι έχει ο Μίτσοβ!!

Τους τελευταίους δύο μήνες ο Βλάντιμιρ Μίτσοβ ταλαιπωρείται από ένα είδος ηπατίτιδας, όπως αποκάλυψε ο ίδιος συνέντευξη που παραχώρησε στην ιστοσελίδα «novosti.rs».

Πρόβλημα στο συκώτι έχει ο Μίτσοβ!
Ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας αντιμετωπίζει τους τελευταίους δύο μήνες ο Βλάντιμιρ Μίτσοβ, όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ιστοσελίδα «novosti.rs».

Ο φόργουορντ της ΤΣΣΚΑ Μόσχας, ο οποίος απασχόλησε και τον Ολυμπιακό, δήλωσε πως πριν από δύο μήνες διαγνώστηκε πως πάσχει από μία μορφή ηπατίτιδας και κατά τη διάρκεια του Final 4 της Ευρωλίγκας στο Μιλάνο, ακολουθούσε αυστηρή φαρμακευτική αγωγή, ενώ αγωνιζόταν με 38 πυρετό.

«Είχα κάνει κάποιες εξετάσεις στη Μόσχα και βρέθηκε ένα είδος ηπατίτιδας στο συκώτι. Από ‘κει και πέρα, πήρα την άδεια να πάω στο Βελιγράδι να με δει ο γιατρός μου και να πάω στο νοσοκομείο. Αυτή τη στιγμή είμαι σε επικοινωνία με τον Δρ. Ραντοβάνοβιτς και ακολουθώ θεραπεία», δήλωσε ο Βλάντιμιρ Μίτσοβ, ο οποίος τους τελευταίους δύο μήνες ακολουθεί μία θεραπεία, με την πορεία της υγείας του να παρουσιάζει βελτίωση και να είναι αισιόδοξος πως θα προλάβει να ενσωματωθεί με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Σερβίας.

Στη συνέχεια, ο διεθνής φόργουορντ, πρόσθεσε: «Παίκτες σαν και εμένα δεν θέλουν να τα παρατούν. Γι’ αυτό, χωρίς να υπολογίζω την κατάστασή μου και ακολουθώντας μία συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή αγωνίστηκα στο Final 4 του Μιλάνου. Γυρνώντας από την Ιταλία, έκανα εξετάσεις αίματος, οι οποίες έδειξαν ότι ο ιός δεν είχε επηρεάσει το συκώτι μου, αλλά θα έπρεπε να ξεκουραστώ γιατί είχε εξασθενίσει ο οργανισμός μου». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: