Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Περνάει καλά ο Σταφυλίδης!!

Μια χαρά αισθάνεται στη Φούλαμ ο Κώστας Σταφυλίδης, όπως χαρακτηριστικά δηλώνει, που έχει ήδη πετύχει δύο γκολ σε τρεις φιλικούς αγώνες.

Περνάει καλά ο Σταφυλίδης
«Είμαι πολύ χαρούμενος που σκόραρα ξανά και προσέφερα ένα γκολ. Η ομάδα μου νίκησε και ελπίζω να πετύχουμε το ίδιο και στα επόμενα ματς. Όταν βρίσκω χώρο μου αρέσει να προωθούμαι, αλλά πάντα δίνω περισσότερη βάση στην άμυνα, αφού αυτή είναι η κυρίως δουλειά μου. Αισθάνομαι πολύ καλά και δυνατός. Προπονούμαστε σκληρά, 2-3 φορές κάθε μέρα και είμαι βέβαιος πως όσο θα περνάει ο καιρός, θα βελτιωνόμαστε ακόμα περισσότερο», είπε αρχικά ο διεθνής μπακ με αφορμή τη νίκη των Λονδρέζων επί της Κρόουλι.

Ερωτηθείς για τους περίπου 1.700 φίλους της Φούλαμ που είχαν ταξιδέψει για να δουν από κοντά την ομάδα τους, σχολίασε: «Έχουμε πολλούς πιστούς οπαδούς κι αυτό είναι πολύ καλό, διότι μας δίνουν δύναμη όταν αγωνιζόμαστε και δίνουμε το καλύτερο και γι’ αυτούς». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: