Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

«Με καλούν σε απολογία τα παιδιά μου»

Ο Νικήτας Ματθαίου έκανε δήλωση με αφορμή την κλήση του σε απολογία από την ΚΜΑ.

«Με καλούν σε απολογία τα παιδιά μου»
Δεν νοιώθει κατηγορούμενος ο Νικήτας Ματθαίου, όπως τόνισε και ανέφερε ότι δεν θα αρνηθεί την πρόκληση την Κοινωνίας Μελών Άρη, αλλά και πως δεν πρόκειται να απολογηθεί. «Όταν πηγαίνω να μιλήσω με αρειανούς, πάω μόνος μου», είπε μεταξύ άλλων.

«Είμαι ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ γεννήθηκα, μεγάλωσα και γέρασα ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Με καλούν σε απολογία τα παιδιά μου. Δεν θα αρνηθώ την πρόσκλησή τους ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ. Δεν νοιώθω κατηγορούμενος. Θα μιλήσω με την ΚΜΑ σαν αρειανός προς αρειανό . ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΙ Η ΚΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ Σ΄ ΑΡΕΙΑΝΟΥΣ ΠΑΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ», ήταν η γραπτή του δήλωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: