Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

«Μιλάω με τον Ηρακλή»

bartolini
Στον Arena fm 89,4 φιλοξενήθηκε ο Σεμπάστιαν Μπαρτολίνι και επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε επαφές με τον Ηρακλή και ότι μέσα στο Σαββατοκύριακο θα αποφασίσει για το μέλλον του.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε
«Βρίσκομαι στην Αργεντινή με την οικογένεια και ξεκουράζομαι. Μιλάω με τον Ηρακλή. Είναι μεγάλη ομάδα, έχει μεγάλη ιστορία και σε λίγες ημέρες θα γνωρίζουμε τι θα γίνει.Γνωρίζω καλά τον Ηρακλή έχω παίξει αντίπαλος εναντίον του. Ξέρω  ότι έχει πολύ κόσμο και ξέρω τις φιλοδοξίες που έχει για να επιστρέψει στην Σούπερ Λιγκ».
Για το αν μιλά με τους Περόνε και Ρομάνο ανέφερε:
«Μιλάω με Περόνε και Ρομάνο. Με τον Ρομάνο ήμασταν συμπαίκτες στην Νιούελς Ολντ Μπόις και με τον Περόνε στην Τρίπολη.Θέλω να μείνω στην Ελλάδα. Η Αργεντινή έχει μεγάλο πρόβλημα, γιατί εγώ λείπω χρόνια από εδώ και άλλαξαν πολύ τα πράγματα. Έχω προτάσεις από δυο-τρεις ομάδες, αλλά δεν είναι κάτι που με καλύπτει.
Για το σε ποιες θέσεις μπορεί να παίξει απάντησε:
«Εγώ παίζω σαν αριστερό στόπερ, αλλά μπορώ να παίξω και σαν δεξί στόπερ, αλλά και σαν αμυντικό χαφ».
Σε ερώτηση για το πότε θα υπάρξουν εξελίξεις κατέληξε:
«Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα υπάρξουν εξελίξεις. Ίσως είμαι την επόμενη εβδομάδα στην Θεσσαλονίκη».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: