Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Δεν το… κουνάει ο Ζουμπουλάκης!!

Τέλος στα σενάρια που τον ήθελαν να ζητάει μεταγραφή ώστε να φύγει από τον Πλατανιά, έβαλε ο Άγγελος Ζουμπουλάκης, ο οποίος δήλωσε πως θέλει να εξαντλήσει το συμβόλαιό του.

Δεν το… κουνάει ο Ζουμπουλάκης
Με τη φανέλα του Πλατανιά θα συνεχίσει να αγωνίζεται ο Άγγελος Ζουμπουλάκης, όπως τόνισε ο ίδιος με δηλώσεις του.

Ο 25χρονος αμυντικός πήρε επίσημη θέση με αφορμή τη φήμη που είχε αναπτυχθεί, ότι ζήτησε από το σύλλογο να πάρει μεταγραφή το Δεκέμβριο, λέγοντας πως έχει συμβόλαιο έως το 2015.

Η δήλωση του Ζουμπουλάκη στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ:

«Έχω συμβόλαιο με τον Πλατανιά έως το καλοκαίρι του 2015. Είμαι ποδοσφαιριστής του Πλατανιά. Πέρασα μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο μετά τον περυσινό τραυματισμό μου, όμως έχω επιστρέψει απόλυτα υγιής και είμαι έτοιμος να προσφέρω. Πιστεύω στον εαυτό μου, δουλεύω σκληρά, επιθυμώ να βοηθήσω την ομάδα μου και θα το κάνω όποτε κληθώ από τον προπονητή μου. Είμαι έτοιμος να δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου είτε είναι για ένα παιχνίδι, είτε για όλα τα παιχνίδια, είτε για 90 λεπτά, είτε για λίγα λεπτά. Κάθε ποδοσφαιριστής επιθυμεί να αγωνίζεται, όμως η τελική απόφαση είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του προπονητή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: