Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Ρατς: «Ανήκω στον ΠΑΟΚ και είμαι χαρούμενος»

Κανένα θέμα σχετικά με την Αλ Ιτιχάντ δεν υπάρχει για τον Ράζβαν Ρατς, όπως τόνισε ο ίδιος μέσω Facebook. «Είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ και είμαι πολύ χαρούμενος εδώ», είπε ο Ρουμάνος διεθνής.

Ρατς: «Ανήκω στον ΠΑΟΚ και είμαι χαρούμενος»
Σε κατηγορηματική διάψευση των δημοσιευμάτων που τον ήθελαν να βρίσκεται μια… ανάσα από την Αλ Ιτιχάντ, προχώρησε ο Ράζβαν Ρατς. Ο έμπειρος μπακ του ΠΑΟΚ, με ανάρτηση στην επίσημη σελίδα του στο Facebook, τόνισε πως είναι χαρούμενος στον «δικέφαλο του Βορρά» και πως στο μυαλό του βρίσκεται μόνο το προσεχές ματς απέναντι στην Φιορεντίνα.

Αναλυτικά:

«Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν ξέρω τίποτα για την Αλ Ιτιχάντ και δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Πρόκειται για μια φήμη που κυκλοφόρησε στον Τύπο της Ρουμανίας ίσως επειδή είμαι κοντά με τον Βίκτορ Πιτούρκα, ενώ ούτε ο πατέρας μου ποτέ έκανε δήλωση σε δημοσιογράφο.

Δεν ξέρω εάν ο Πιτούρκα θέλει να κάνει αλλαγές στην νέα του ομάδα, αλλά εγώ είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ. Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ και σκέφτομαι μόνο το παιχνίδι με την Φιορεντίνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: