Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

«Θέλω τον Ερασιτέχνη Άρη»!

b3824154ea8cdb9d05d9d820170934b1_XL
Ο Γιώργος Γαλανός σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη του στον Arena FM 89,4 τόνισε πως δεν έχει τελειώσει ακόμα από τον Άρη, ανέφερε πως αν ο Άλεξ Κάλας του φέρει πιστοληπτική ικανότητα ύψους 1.000.000 θα χαρίσει όσα χρήματα έβαλε στην ομάδα και αποκάλυψε πως θα διεκδικήσει τον Α.Σ Άρη!
Παράλληλα αναφέρθηκε στον Ερασιτέχνη Άρη, όπου τόνισε ότι θα προβεί σε κινήσεις ώστε να αναλάβει τα ηνία, καθώς είναι ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να ηγηθεί του ποδοσφαιρικού τμήματος.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στον Arena FM 89,4:
Για την κατάσταση στον Άρη:
«Είναι ένα τρελοκομείο και είναι ντροπή για τον Άρη να τα περνάει όλα αυτά. Δεν περίμενα ότι όταν πήγα θα έπρεπε να καθαρίσω τα πάντα. Πρέπει όλοι να φύγουν, θέλουν όλοι αλλαγή! Εγώ χθες δεν είχα καμία ενημέρωση για να πάω στην συνάντηση και ας βγαίνουν τώρα να λένε ότι θέλουν. Ο κ. Οικονόμου μπορεί να λέει τώρα πως είναι ο πρόεδρος του Άρη αλλά και εγώ μπορώ να λέω πως είμαι ο πρόεδρος της δημοκρατίας. Θα βρεθούμε σήμερα και θα συζητήσουμε. Θα αποφασίσει ο λαός του Άρη για την τύχη του συλλόγου, κανείς άλλος. Εγώ για τις εξελίξεις ενημερώθηκα στις 4 το βράδυ! Οι άνθρωποι είναι… αστείοι και διαλύουν την ομάδα. Βγαίνουν και λένε ότι να ναι για να πάρουν τις εντυπώσεις. Βγήκε ένας Αναστασίου που ούτε που ξέρω ποιος είναι και έλεγε ότι χρωστάω λεφτά από τον τελευταίο αγώνα. Εγώ έχω ρίξει λεφτά για να γίνει το γήπεδο. Τα λεφτά από τον αγώνα είναι 400 ευρώ. Αν είναι να λες για λεφτά, πρέπει να λες και το ποσό. Τι θα γίνει με αυτούς που έχουν αναλάβει την εκκαθάριση; Εγώ βρήκα τους ανθρώπους που θυσιάστηκαν και μπήκαν μπροστά για την εκκαθάριση. Ποιος θα μπει εκεί;  Αν ήθελα το κακό του Άρη θα τους είχα πει να φύγουν».
Για τα λεφτά που ακούγεται πως θα βάλει ο Άλεξ Κάλας:
«Αν μου δώσουν πίσω τα λεφτά που έβαλα εγώ δέχομαι να φύγω. Πως θα μου τα δώσουν όμως; Άκουσαν την ΝOVA  και τρέχουν τα σάλια τους. Είναι γραμμένα όμως στο βιβλιαράκι τα πάντα. Τους παρακαλάω να τους το δείξω και δεν με αφήνουν. Δεν αναλογιστήκαν καμιά φορά τα λεφτά που έδωσα στον κ. Κλεώπα, στον δικηγόρο μου, στο κ. Καλαιτζίδη από όπου ακόμα δεν έχω πάρει αποδείξεις από τα μανατζερικά και άλλα πολλά. Όταν έλεγα πως χαρίζω τα λεφτά μου το εννοούσα. Αυτοί είναι διαχειριστές και απλά βρίσκουν και κανα μεροκαματάκι. Πως αλλιώς ζουν αυτοί οι άνθρωποι; Ο προπονητής ζητάει λεφτά από τον επενδυτή και μετά τον κάνει συνεργάτη. Έχω φτάσει σε ένα σημείο που ντρέπομαι. Ο σύλλογος έχει ένα τόσο μεγάλο μεγαλείο αλλά εγώ ντρέπομαι. Είμαστε Άρης και ξεφτιλιζόμαστε. Έρχεται ένας που έχει 4 ταβέρνες πολυτελείας και διεκδικεί τον Άρη; Ας φέρει 1.000.000 και ας πάρει την ομάδα. Δεν τους ελέγχουν όμως γιατί έχει ψωμάκι ο Άρης. Εμένα με ήλεγχαν 4 μήνες και καλά έκαναν. Τον κ. Άλεξ γιατί δεν τον ελέγχει κανείς; Ας φέρει πιστοληπτική ικανότητα  ύψους 1.000.000 και εγώ θα του χαρίσω τα λεφτά που έβαλα και θα φύγω αυτή την στιγμή».
Για τον Οικονόμου:
«Ήρθα με κάποιους ανθρώπους και μου έκαναν και γκέλα με την VA. Του είπα του Οικονόμου πως έγινε ένα φάουλ και πως δεν θέλω να γίνει άλλο. Έγινε και το άλλο όμως. Δύο μήνες σκοτωνόμαστε ποιος είναι ο προπονητής, ποιος είναι ο επενδυτής και ποίος είναι ο έφορος. Ο κ. Καλαιτζίδης ξαφνικά τώρα έγινε και μάνατζερ. Μπήκα καλοπροαίρετα και τους πήρα με το καλό. Τώρα αν μπω ξανά θα το πάρω εγωιστικά. Εγώ δεν θέλω να διοικήσω τον Άρη και δεν έχω τέτοια καψούρα. Ο κ. Κάλας αν μπορεί ας γίνει πρόεδρος. Προσπαθήσαμε να κάνουμε έναν Άρη αξιόπιστο παντού. Μου έβγαλαν μια παρωδία ότι δεν έδινα χρήματα στους παίκτες ενώ τους είχα πληρώσει ξενοδοχεία και άλλα πολλά. Αυτά τα έλεγα ο αρχηγός της ομάδας που έχει ίδιο μάνατζερ με τον προπονητή. Έχω μήνυμα από παίκτες που μου λένε… πρόεδρε σώσε μας! Ο Χιντασίλι μόλις έβαλε το γκολ κοίταξε τον πάγκο για να μην τον μαλώσει ο προπονητής ο… αστυνόμος».
Για τα όσα ακούγονται για την επίθεση του Καλαιτζίδη σε δημοσιογράφο:
«Υπάρχουν μάρτυρες και είναι μια σκηνή που είναι πραγματικότητα. Στην αστυνομία μιλήσαμε και θα έπρεπε να πάει αυτεπάγγελτα. Αν ήταν κάτι στημένο θα ξέραμε τι θα λέγαμε.  Ο κ. Καλαιτζιδης είναι ένας πολύ νευρικός άνθρωπος και μάθαμε και κάποια πράγματα από την Βέροια που δεν θέλω να τα αναφέρω. Μπορεί να είναι και ψέματα».
Για όσους τον κατηγορούν για τις επιταγές που έκοβε:
«Πήγα με τον λογιστή μου για να μη μπλέξω. Τι σημαίνει αυτοθεώρητη απόδειξη; Όλα νόμιμα είναι. Ας τα θεωρούσε ο κ. Οικονόμου και ας μου τα έδινε. Εγώ έκανα ότι μου έλεγαν. Όλα φαίνονται και όλα είναι γραμμένα. Έχω βάλει από την τσέπη μου λεφτά σε προκαταβολές παικτών που δεν φαίνονται πουθενά. Θα ζητήσω να φανούν αυτά γιατί δεν υπάρχουν αποδείξεις. Για όσους με είχαν ακούσει να λέω τον κ. Οικονόμου «Τασούλη μου, προεδράρα μου» φυσικά και μιλούσα ειρωνικά επειδή είχα μάθει για μια ανακοίνωση που είχε βγάλει χωρίς να ρωτήσει».
Για το αν τελείωσε από τον Άρη:
«Ποιος θα μου πει εμένα πως τελειώσαμε; Εγώ θα τον διώξω, δεν θα διώξει αυτός εμένα. Ο Άρης είναι του κόσμου και μόνο ο κόσμος θα αποφασίσει. Θα μαζευτούν όσοι θέλουν και θα αποφασίσουν ποια θέλουν να είναι η πραγματικότητα».
Για το αν σκέφτεται να διεκδικήσει τον Α.Σ:
«Βέβαια θα τον διεκδικήσω για να αναλάβω τον Α.Σ. Είδα πως το έκανε ο κ. Μελισσανίδης αλλά δεν το περίμενα και εδώ. Τα ίδια έγιναν και στον Ηρακλή. Όλα τα τμήματα τα έχουν διαλύσει. Οι μπαμπάδες από το Πόλο με παρακαλούσαν να τους βοηθήσω. Στο τέλος θα παρεξηγηθούμε κιόλας γιατί λένε ψέματα. Εγώ ορκίζομαι στο παιδί μου πως κανείς δεν μου είπε ορισμένα πράγματα. Το πρώτο πράγμα που θα ρωτήσω θα είναι ποιος με ενημέρωσε εκεί μέσα. Μιλάμε για ανθρώπους μικρόψυχους και λίγους. Θα δούμε εκεί πέρα ποιος φοράει παντελόνια».
Για το μήνυμα που έστειλε στον Οικονόμου:
«Τον κράζω και τον χαρακτηρίζω λαμόγιο στο μήνυμα που έστειλα. Τα μηνύματα εγώ τα στέλνω για να μένουν. Δεν είναι απειλητικό και ξέρω πως μένει το γραπτό. Τέτοια… κότα είναι βέβαια και το έδειξε σε όλο τον κόσμο.  Για το ότι χθες έπρεπε να ήμουν παρών εγώ το έμαθα μόνο μέσα από τα ΜΜΕ».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: