Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Καπετάνος: «Πρέπει να κατακτήσουμε το Κύπελλο» (audio)

Στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Στη Σέντρα» φιλοξενήθηκε ο επιθετικός της Ξάνθης, Παντελής Καπετάνος.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Ξέραμε από την κλήρωση πως με το ζευγάρι κόντρα στον Ηρακλή θα πήγαινε στην τύχη. Όποιος ήταν ο πιο τυχερός θα περνούσε. Και τα δύο παιχνίδια ήταν πάνω κάτω το ίδιο, και οι δύο ομάδες άξιζαν την πρόκριση και τελικά κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Για εμάς η λεπτομέρεια ήταν το γκολ του Κλέιτον στο Καυτανζόγλειο».

Για τον Ηρακλή: «Ήμουν αρκετό καιρό στον Ηρακλή και αυτή η εικόνα που είδα χθες με τον κόσμο συσπειρωμένο που άρεσε. Όσο ήμουν στον Ηρακλή δεν ήταν έτσι, χθες μου άρεσε πολύ και μακάρι να συνεχίσει έτσι. Βγήκα να δώσω συνέντευξη στον αγωνιστικό χώρο μισή ώρα μετά το παιχνίδι και ο κόσμος ακόμη πανηγύριζε με τους παίκτες που βγήκαν έξω. Δεν είναι ομάδα Football League. Απέδειξε και χθες πως αξίζει να είναι στην Σούπερ Λίγκα. Είναι ένα βήμα πριν και εύχομαι να τα καταφέρει. Μακάρι ο κόσμος να συνεχίσει να είναι κοντά στην ομάδα και στην Σούπερ Λίγκα και αν συμβεί αυτό μπορεί να φτάσει ψηλά, αφού γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια από τον πρόεδρο και όλο το τιμ που είναι δίπλα του».

Για το αν θα επέστρεφε στον Ηρακλή: «Ας καταφέρει πρώτα να υλοποιήσει τους στόχους του και βλέπουμε. Εγώ έχω έναν χρόνο ακόμη συμβόλαιο στην Ξάνθη και είμαι καλά».

Για την συνέχεια της Ξάνθης: «Ο στόχος που θέσαμε από την αρχή της χρονιάς επιτεύχθηκε. Είμαστε στον τελικό, όμως, αυτό από μόνο του δεν λέει κάτι. Πρέπει να πάρουμε το Κύπελλο. Αν πάρεις το Κύπελλο αυτό είναι που θα μείνει. Το να είσαι φιναλίστ δεν είναι κάτι σημαντικό. Εντάξει, όλοι το χαρήκαμε αλλά αφού πήγαμε στον τελικό πρέπει να κατακτήσουμε και το Κύπελλο. Αν το παιχνίδι πάει στο 50-50 μπορούμε να καταφέρουμε πολλά. Πιστεύω πως θα χαρεί όλη η Ελλάδα αν πάρει η Ξάνθη το Κύπελλο και μακάρι να το καταφέρουμε. Ξέρουμε τι γίνεται τα τελευταία χρόνια. Εγώ εύχομαι να γίνει ένας ωραίος τελικός και μακάρι να εξελιχθούν όλα καλά».

Ακούστε αναλυτικά όσα είπε ο Παντελής Καπετάνος στην εκπομπή «Στη Σέντρα»:

Upload Audio - Download Music - Psy -Gangnam style


*Πηγή: metrosport.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: