Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

«Έχει… κότσια ο Αντσελότι»

Χαρούμενος για την πρόκριση της Ρεάλ Μαδρίτης στους «4» του Champions League εμφανίστηκε ο Σέρχιο Ράμος, ο οποίος αποθέωσε τον Κάρλο Αντσελότι για την επιλογή του να τον χρησιμοποιήσει στα χαφ.

«Έχει… κότσια ο Αντσελότι»
Την επιλογή του Κάρλο Αντσελότι να τον χρησιμοποιήσει στη μεσαία γραμμή της Ρεάλ Μαδρίτης αντί στο κέντρο της άμυνας υπερασπίστηκε ο Σέρχιο Ράμος.

Ο διεθνής στόπερ τόνισε ότι του αρέσουν οι άνθρωποι που παίρνουν ρίσκο σε τέτοιες δύσκολες περιστάσεις, όπως η χθεσινή με την Ατλέτικο στον προημιτελικό του Champions League.

«Είμαι εδώ για να βοηθάω την ομάδα όσο περισσότερο μπορώ και θέλω να αγωνίζομαι όπου μου λέει ο προπονητής μου. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που έχουν... κότσια και παίρνουν ρίσκο και θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Αντσελότι για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει», τόνισε ο Ισπανός άσος και πρόσθεσε:

«Είμαστε ευγνώμονες προς τους οπαδούς μας που μας στήριξαν και μας έδωσαν τεράστια ώθηση στα δύο παιχνίδια να πάρουμε την πρόκριση». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: