Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Σανιά: «Ήμουν προετοιμασμένος…»

Κάθε άλλο παρά ενοχλημένος με τον μικρό χρόνο συμμετοχής που έχει λάβει φέτος στη Μάντσεστερ Σίτι εμφανίστηκε ο Μπακαρί Σανιά, διαψεύδοντας έμμεσα τις όποιες φήμες έκαναν λόγο για σκέψεις… φυγής το ερχόμενο καλοκαίρι.  
Ο Γάλλος μπακ δεν είχε συνηθίσει, τις περιόδους που αγωνιζόταν στην Άρσεναλ, να αποτελεί εναλλακτική επιλογή, κάτι που αναγκάζεται να ζήσει τώρα στην πρώτη του χρονιά με τους «πολίτες». Ο ίδιος ρωτήθηκε για το εάν νιώθει απογοήτευση για τις μόλις 16 συμμετοχές που έχει λάβει από τον Μανουέλ Πελεγκρίνι και απάντησε με ειλικρίνεια πως:
«Δεν το σκέφτομαι αυτό για να πω την αλήθεια. Μόλις υπέγραψα το μόνο που ήθελα ήταν να μπω στην ομάδα. Περίμενα άλλωστε μεγαλύτερο συναγωνισμό απ’ ότι στην πρώην ομάδα μου. Το ρόστερ είναι μεγάλο, συνεπώς ήμουν προετοιμασμένος για το ροτέισον. Δεν μου προκάλεσε έκπληξη. Χαίρομαι που ανήκω στους πρωταθλητές. Ανυπομονώ να συνεχίσω την προσπάθεια».
Όσον αφορά για την, κατακριτέα από πολλούς, απόφασή του να πει «αντίο» πέρυσι στην Άρσεναλ και να μετακομίσει σε μια από τις διεκδικήτριες του τίτλου, ήταν ξεκάθαρος: «Δεν το μετάνιωσα καθόλου. Άκουσα τις απόψεις ορισμένων οπαδών ότι θα έπρεπε να μείνω στην Άρσεναλ. Εάν, όμως, μου παρουσιαζόταν ξανά η ευκαιρία να υπογράψω στη Σίτι, θα το έκανα πάλι»!
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: