Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

«Θα μείνω και ας μην είμαι βασικός»

Να παραμείνει στη Ρεάλ Μαδρίτης θέλει σύμφωνα με δηλώσεις του ο Ίκερ Κασίγιας, ακόμα και αν δεν είναι ο βασικός τερματοφύλακας της ομάδας, 
«Ελπίζω να ολοκληρώσω το συμβόλαιο μου και μια δέσμευση που έχει υπογραφεί, πρέπει να τηρηθεί μέχρι το τέλος. Πρέπει να την κερδίσω την θέση του βασικού και να προπονηθώ για αυτό. Θα αγωνιστώ και θα παλέψω για την θέση μου.
Τώρα είμαι σε μια ηλικία, όπου βλέπω τα πράγματα διαφορετικά, οπότε αν δεν είμαι βασικός, θα έχω μια δέσμευση στους νεότερους. Γιατί να μην συνεχίσω στην Ρεάλ, αν δεν είμαι ο βασικός τερματοφύλακας;», δήλωσε στην «AS».
Ο Κασίγιας, έχει άλλα δυο χρόνια στο συμβόλαιο του με την Ρεάλ, με τα σενάρια να θέλουν την «Βασίλισσα» να ενδιαφέρεται για τον Νταβίντ Δε Χέα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: