Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Τζεντίλε: «Μου φέρονται σαν... παίκτη τους οι Ρόκετς»

Ο Αλεσάντρο Τζεντίλε δεν έχει αποφασίσει ακόμη οριστικά αν θα παίζει την επόμενη σεζόν στους Ρόκετς, αλλά δηλώνει κολακευμένος από τη συμπεριφορά τους απέναντί του.

Τζεντίλε: «Μου φέρονται σαν... παίκτη τους οι Ρόκετς»
Αναποφάσιστος δηλώνει ακόμη για το μέλλον του ο Αλεσάντρο Τζεντίλε, καθώς αν θα τον βρει και η επόμενη σεζόν στην Εμπόριο Αρμάνι Μιλάνο ή θα κάνει το άλμα για το ΝΒΑ και τους Ρόκετς.

«Θα αποφασίσω στο τέλος της σεζόν αν θα πάω στο ΝΒΑ από την επόμενη περίοδο ή όχι. Φαίνεται πως όλοι έχουν αποφασίσει για μένα, όμως εγώ είμαι αυτός που θα αποφασίσει. Είμαι πολύ χαρούμενος για το ενδιαφέρον των Ρόκετς, μου φέρονται σαν να παίκτη που θα αγωνιστεί στην ομάδα τους και πρόκειται για έναν τεράστιο οργανισμό. Όμως αυτή τη στιγμή σκέφτομαι πώς θα κατακτήσω ένα ακόμη πρωτάθλημα, ενώ υπάρχει και η Εθνική», ανέφερε ο Ιταλός φόργουορντ. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: