Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Μπεντεκέ: «Ο πατέρας μου δεν με ήθελε ποδοσφαιριστή»!

Ήταν από τα παιδιά που δεν επηρεάστηκαν από τα «θέλω» των γονιών τους και τελικά… πρόκοψε! Ο Κριστιάν Μπεντεκέ παραδέχθηκε ότι σε νεαρή ηλικία ο πατέρας του ήταν αρνητικός στην ιδέα να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο!  
«Πήγα στο Βέλγιο με τη μητέρα μου όταν ήμουν 2 ετών και μείναμε με τον θείο μου. Ο πατέρας μου, ο οποίος ήταν στρατιώτης, ήρθε μετά από ένα χρόνο. Αυτός ο άνθρωπος έπαιξε μεγάλο ρόλο στην καριέρα και στη ζωή μου. Δεν ήθελε να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο, αλλά να εστιάσω στο σχολείο. Τελικά, με είδε ότι είχα τάση προς το άθλημα και πείστηκε να συνεχίσω», αποκάλυψε ο επιθετικός της Λίβερπουλ και συνέχισε:
«Ακόμη και όταν τα πηγαίνω καλά, πάντα θα βρει κάτι να μου πει ότι δεν έκανα σωστά. Με πιέζει να προοδεύω, γιατί όπως λέει «ο κόσμος περιμένει πράγματα από εσένα. Συνέχισε να δουλεύεις και να σκοράρεις».
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: