Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Αζάρ: «Δεν έχω χάσει την ποιότητά μου»

Σίγουρος για τον εαυτό του δήλωσε ο Εντέν Αζάρ, μιλώντας με απόλυτη επίγνωση των κακών του εμφανίσεων φέτος, αλλά με υπόσχεση για καλύτερη συνέχεια... 
Ο Βέλγος μεσοεπιθετικός είναι ο άνθρωπος που η Τσέλσι έχει τεράστια ανάγκη, πέρυσι πήρε την ομάδα στις πλάτες του σε αρκετά ματς, αλλά φέτος δεν έχει καταφέρει να φτάσει στα επίπεδα απόδοσης που έχει συνηθίσει τους οπαδούς των «μπλε».
Μετά το ντέρμπι με την Άρσεναλ και το γκολ που πέτυχε, έκανε λόγο για ανάκτηση της αυτοπεποίθησης ενόψει της συνέχειας και χαρακτηριστικά δήλωσε:
«Αισθάνομαι όλο και καλύτερα... Πέρυσι είχα μια πολύ καλή σεζόν. Δεν έχω χάσει την ποιότητά μου. Έκανα καλό ματς θεωρώ, απέναντι στην Άρσεναλ, πέτυχα και γκολ έστω και με αρκετή τύχη, όμως αυτό βοήθησε και στην αυτοπεποίθησή μου. Ήταν ανάγκη να νικήσουμε απέναντι σε έναν σημαντικό αντίπαλο έπειτα από το κακό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα». 
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: