Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Tότι: "Τους πονάει που είμαι Ρόμα"


Οι ποδοσφαιριστές της Ρόμα πανηγυρίζουν... Εμφανώς δυσαρεστημένος από την ποινή προστίμου που του επιβλήθηκε για τη χειρονομία που έκανε στους οπαδούς της Λάτσιο, μετά τη λήξη του κυριακάτικου ντέρμπι, όπου η Ρόμα επικράτησε 2-1, εμφανίστηκε με δηλώσεις του ο Φραντσέσκο Τότι, που μίλησε με σκληρά λόγια...

"Δεν θα κάνω έφεση, αλλά η ποινή είναι άδικη!" τόνισε, λίγο πριν την αναχώρηση των Ρωμαίων για το Ούντινε, όπου και θα αντιμετωπίσουν την τοπική ομάδα για τον επαναληπτικό του "Κόπα Ιτάλια".

"Και τι έγινε που έδειξα τα χέρια μου στην εξέδρα; Δεν έκανα τίποτα κακό! Και γι' αυτό θα πληρώσω αυτό το ποσό! Με τον Ραντού δεν έκαναν τίποτα. Η ενέργειά του ήταν πολύ χειρότερη από τη δική μου. Πάντοτε η ίδια ιστορία. Φαίνεται ότι τους πονάει που είμαι Ρόμα, που είμαι φανατικός 'τζιαλορόσσο' και που φοράω αυτή τη φανέλα", τόνισε χαρακτηριστικά ο "καπιτάνο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: