Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Κασάνο: «Έκανα… παγκόσμιο ρεκόρ!»

Είναι από τις πλέον αγαπητές φιγούρες του ιταλικού ποδοσφαίρου, για όσους δεν υποστηρίζουν κάποια συγκεκριμένη ομάδα. Ο λόγος για τον Αντόνιο Κασάνο, ο οποίος «έκλεψε» λίγη από τη δόξα του Πάτο στο ντέρμπι για όλα αυτά που κατάφερε μέσα σε ένα δίλεπτο.

Ο Ιταλός επιθετικός στο 88’ σκόραρε με πέναλτι, στο 89’ πήρε κίτρινη κάρτα για τον πανηγυρισμό του και στο 90’ αποβλήθηκε με δεύτερη κίτρινη κάρτα. Όλα αυτά έδειξαν να τον χαροποιούν, ενώ ο ίδιος τόνισε πως γνωρίζει ότι είναι αφελής!

«Αυτό που έκανα είναι παγκόσμιο ρεκόρ! Ένα γκολ, μια κάρτα και μια αποβολή και όλα αυτά μέσα σε ένα λεπτό, αλλά είμαι χαρούμενος που έγραψα ιστορία στα ντέρμπι. Τώρα έχω σκοράρει σε πέντε διαφορετικά ντέρμπι πόλεων.

Όταν μάρκαρα τον Κόρντομπα ήξερα ότι θα πάρω κάρτα, αλλά ήμουν τόσο χαρούμενος που ξέχασα ότι είχα ήδη πάρει μια. Είναι ακόμη ένα αφελές λάθος που έκανα και θα το πληρώσω. Έχω κάνει τόσα πολλά στην καριέρα μου, αλλά ελπίζω να τα μειώσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: