Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Μάντσεστερ «ονειρεύεται» ο Γκονζάλες!!

Αντί για… προβατάκια, ο Μαρκ Γκονζάλες μετράει… «μπέμπηδες» και ονειρεύεται κάποια στιγμή στο μέλλον να φορέσει τη φανέλα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Ο 26χρονος Χιλιανός μεσοεπιθετικός της ΤΣΣΚΑ Μόσχας αποκάλυψε την επιθυμία του να μετακομίσει μόνιμα στο «Ολντ Τράφορντ», αν και προς το παρόν δηλώνει αφοσιωμένος στην ρωσική ομάδα.

«Θα ήταν όνειρο αν μου δινόταν η ευκαιρία να παίξω στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ», τόνισε ο Γκονζάλες στον ραδιοφωνικό σταθμό «ADN Radio» και πρόσθεσε: «Όλοι γνωρίζουμε την ποιότητα αυτής της ομάδας και, εννοείται, πως θα ήθελα να παίξω ξανά στην Αγγλία πολύ περισσότερο για μία ομάδα, όπως η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ».

«Όμως, όσο είμαι στην ΤΣΣΚΑ, στο μυαλό μου έχω μόνο την ομάδα μου, προσπαθώντας να παίξω και να δείξω τι μπορώ να κάνω», κατέληξε ο πρώην ποδοσφαιριστής της Λίβερπουλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: