Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Ο Εμπενίζερ Χάγκαν στο Αθλητικό Metropolis!!

Ο τεχνικός σύμβουλος της ΠΑΕ Ηρακλής, Εμπενίζερ Χάγκαν, φιλοξενήθηκε στο Αθλητικό Metropolis, με αφορμή τη συμμετοχή του στο ενδιαφέρον διεθνές meeting τεχνικών διευθυντών, τεχνικών συμβούλων και scouters ποδοσφαιρικών ομάδων που έλαβε χώρα στο Μιλάνο:
«Πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία. Πρόκειται για μεγάλη εμπειρία να βρίσκεσαι δίπλα σε ανθρώπους ομάδων όπως η Γιουβέντους, Μίλαν, Μπρέσια κ.α. Η διαφορά αυτών των ομάδων είναι τεράστια σε πολλά επίπεδα σε σχέση με τους ελληνικούς συλλόγους. Μοιραστήκαμε ιδέες και νιώθω γεμάτος μετά από αυτή τη συνάντηση. Στο τέλος κάθε αγώνα μας δίνανε λεπτομερέστερες πληροφορίες για κάθε ποδοσφαιριστή. Μπορούσες να πληροφορηθείς πόσα χιλιόμετρα έτρεξε, πόσες πάσες έκανε και όλα τα σχετικά. Έχω πολλά να πω στον πρόεδρο της ομάδας, ωστόσο αυτό που προέχει είναι το θέμα της αδειόδοτησης. Εύχομαι όλα να κυλήσουν ομαλά. Εγώ πάντα κάνω τη δουλειά μου και είμαι έτοιμος να προσφέρω 100% στην ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: