Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Ίσως στο μέλλον ο Ουγιέ

Μπορεί ο Ζεράρ Ουγιέ να αποφάσισε να σταματήσει την προπονητική σπάζοντας το συμβόλαιό του με την Άστον Βίλα εξαιτίας προβλήματος υγείας, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι στην απόφαση αυτή θα εμμείνει για πάντα. Το μέλλον επιφυλάσσει πολλά…

Ο Γάλλος τεχνικός έδειξε συγκινημένος κατά την ανακοίνωση της απόφασης και φρόντισε να αφήσει ένα ανοιχτό παραθυράκι για ενασχόλησή του με το ποδόσφαιρο κάποια στιγμή μελλοντικά:

«Είμαι πολύ απογοητευμένος που δεν θα προπονήσω την Άστον Βίλα τη νέα σεζόν. Η υγεία μου είναι πολύ καλύτερα πλέον όμως πρέπει να βεβαιωθώ ότι θα είμαι απολύτως καλά πριν δοκιμάσω ίσως στο μέλλον να επανέλθω στο ποδόσφαιρο. Ανυπομονούσα πραγματικά για την προετοιμασία μου με τη Βίλα. Ευχαριστώ για όλα τα μηνύματα που έλαβα για την ανάρρωσή μου. Είναι τιμή μου που προπόνησα αυτή τη σπουδαία ομάδα και της εύχομαι ό,τι καλύτερο στο μέλλον».

Δεν υπάρχουν σχόλια: