Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Ο ευνουχισμός δεν θα περάσει…!!

Ο Χρύσανθος Τσαλτίδης γράφει για το ντέρμπι στο "Κλ. Βικελίδης" και τη διαιτησία του Γιάχου...
Ο ευνουχισμός δεν θα περάσει…
Τόσο στο AllAboutARIS κι όπου αλλού έχω την δυνατότητα να γράψω ή να πω τις απόψεις μου επεσήμανα ότι ο ΑΡΗΣ έχει πολλά προβλήματα στον τρόπο παιχνιδιού του. Δεν με ικανοποιεί η εικόνα του, δεν με ικανοποιούν τα αποτελέσματα, έχω…
Τόσο στο AllAboutARIS κι όπου αλλού έχω την δυνατότητα να γράψω ή να πω τις απόψεις μου επεσήμανα ότι ο ΑΡΗΣ έχει πολλά προβλήματα στον τρόπο παιχνιδιού του. Δεν με ικανοποιεί η εικόνα του, δεν με ικανοποιούν τα αποτελέσματα, έχω πολλά παράπονα από όλους. Από τον εαυτό μου μέχρι τα δοκάρια στο Βικελίδης!
Στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ μετά το 30΄η ομάδα ήταν μέτρια ως κακή, αλλά και πάλι θα μπορούσε να είχε πάρει τη νίκη.
Δεν ψάχνω για δικαιολογίες και αυτό που ΠΡΩΤΙΣΤΑ πρέπει να γίνει είναι η ομάδα να αλλάξει το πρόσωπό της και να πάρει αποτελέσματα. Είναι ευθύνη του προπονητή και των παικτών να αλλάξουν την εικόνα της ομάδας και πιστεύω ότι αυτό θα γίνει.
ΔΕΝ μπορώ να ανεχθώ όμως αυτή την προσπάθεια ευνουχισμού και την οργανωμένη επίθεση υποτίθεται και από αρειανούς στα θέματα διαιτησίας.
Διαβάστε ολόκληρο το σχόλιο στο allaboutaris.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: