Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

"Είναι πολύ ακριβά στην Ελλάδα και έχω πάθει σοκ!"

Απόλυτα ευχαριστημένος που βρίσκεται στον ΠΑΟΚ δηλώνει ο Κοστίν Λαζάρ. Ο Ρουμάνος άσος τόνισε πως έχει συνηθίσει τη ζωή στη Θεσσαλονίκη, αν και είναι ακριβή...
"Είναι πολύ ακριβά στην Ελλάδα και έχω πάθει σοκ!"
Αναλυτικά, οι δηλώσεις του στην ιστοσελίδα "click.ro":
Για την ζωή στην Θεσσαλονίκη:
"Ειμαι εδώ τρεις μήνες. Εχω συνηθίσει την ζωή και δεν έχω με κανέναν πρόβλημα. Είναι όλα τόσο ήσυχα εδώ και δεν έχω κανένα άγχος".
Για τα κοινωνικά προβλήματα στην Ελλάδα:
"Είναι πολύ ακριβά εδώ και έχω πάθει σοκ".
Για την τροφικές του συνήθειες στην χώρα μας:
"Δεν έχω κανένα πρόβλημα".
Για τη σχέση του με τους φίλους του ΠΑΟΚ:
"Είναι πολύ καλή. Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ είναι άτομα που σε σέβονται και σε εκτιμούν".
Για τους στόχους του με τον "Δικέφαλο".
"Προσπαθούμε να κοντράρουμε τους Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό. Στην Ευρώπη θέλουμε την πρόκριση και είμαστε δεύτεροι στον όμιλο μας για την ώρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: