Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Το "έγκλημα" του καλοκαιριού...!!

Tο γεγονός ότι η «ΑΕΚάρα από ατσάλι» της προηγούμενης εβδομάδας, που «έδωσε χάρη στον ανύπαρκτο», και οι παικταράδες της έγιναν χθες «The Κόπανοι», δεν με εξέπληξε καθόλου. Γράφει ο Στέφανος Χάρης.
Το "έγκλημα" του καλοκαιριού...
Συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια. Το περίεργο όσο και εξοργιστικό είναι ότι κάποιοι έσπευσαν να χλευάσουν ακόμα και μια βαθιά ανθρώπινη στιγμή του Αδαμίδη, όπως η παραίτησή του λίγα λεπτά αφότου συμφώνησε με τον Κωστένογλου. Εγώ το καταλαβαίνω το αγόρι μου...

Διότι, όταν έχεις προβεί σε τέτοιο απονενοημένο διάβημα και το ξανασκέφτεσαι ύστερα από λίγο με πιο καθαρό μυαλό, δύο είναι οι πιθανές αντιδράσεις σου. Ή παραιτείσαι και πας στην ευχή του Κωστένογλου ή κλείνεσαι στο Αγιο Ορος όπως ο Γέρων Παΐσιος. Ο Σταύρος μου, επιλέγοντας το πρώτο, έδειξε ότι μπορεί να μην είναι καλός χριστιανός, αλλά ξέρει καντάρια μπάλα...

Το μυστήριο των συνεχών μεταπτώσεων στην απόδοση της «Ενωσης», dear, έλυσε ο λατρεμένος Τάσος Τσατάλης στην «Ωρα των Σπορ»: «Από τη μια μεριά ο Μάντζιος, από την άλλη ο Λυμπερόπουλος στην κατάσταση που είναι, ο Μπέλεκ να μη μπορεί στο μισό μέτρο να τη σπρώξει μέσα κι ακόμα και στο γκολ που έβαλε να μη βρίσκει δίχτυα. Η εικόνα μίλαγε από μόνη της. Δεν τον πήραν τον Μάντζιο το καλοκαίρι, προτίμησαν τον δανεικό χωρίς οψιόν αγοράς από την Ουντινέζε. Συγχαρητήρια». Να συγχαρώ κι εγώ τον Τάσο μου για το κοφτερό του μάτι. Το παλικάρι μου δύο μέρες πριν, είχε εντοπίσει το πραγματικό πρόβλημα της ομάδας:

«Το να λέμε ότι η ΑΕΚ έχει πρόβλημα στο γκολ, μου φαίνεται αβάσιμο. Το πρόβλημα της ομάδας για μένα δεν είναι το γκολ, αλλά η δημιουργία προϋποθέσεων για γκολ». Και φυσικά αν είχαμε τον Μάντζιο στην ομάδα, -γνωστό για τις επιτελικές του ικανότητες- θα δημιουργούσαμε 35 ευκαιρίες σε κάθε ματς (στο ημίχρονο). Τη μία να έκανε γκολ ο Μπέλεκ, χτυπάγαμε πρωτάθλημα...

ΥΓ.: Η είδηση αγαπητέ αναγνώστη δεν είναι ότι ο Ανδρέας Λοβέρδος βρήκε την ώρα να γράψει άρθρο για τον Βαλβέρδε και τον Ολυμπιακό. Η είδηση είναι ότι δεν το υπέγραψαν η Διαμαντοπούλου και ο Ραγκούσης...

AΛ6 ΦΕΡΓΚΙΟΥΣΟΝ

Η εκδίκηση του Γιάννη Καραλή είναι 6 πιάτα που τρώγονται κρύα, κύριε Φέργκιουσον. Κύριε Αλ6 Φέργκιουσον...
Πηγή: sday.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: