Μπορεί ο Σεμπάστιαν Φέτελ να πανηγύρισε στην
Ιαπωνία τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του αλλά η Red Bull Racing είναι
πολύ πιθανό να συνεχίσει τους εορτασμούς στην Κορέα!
Ένα καλό αποτέλεσμα στον 16ο αγώνα της σεζόν, μπορεί να σφραγίσει
μαθηματικά την πρωτιά και στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών αφού η
διαφορά από τον ανταγωνισμό είναι στους 130 βαθμούς! Πρώτα όμως, θα
πρέπει να… κατακτηθεί η Yeongam!«Ήταν μερικές υπέροχες μέρες αλλά πλέον έχω στρέψει όλη μου την προσοχή στον επόμενο αγώνα, στην Κορέα. Πρόκειται για μία απαιτητική πίστα που κρύβει πολλές παγίδες, όπως για παράδειγμα στην είσοδο του pit lane. Στην ουσία οδηγείς στα τυφλά με τον τοίχο στο πλάι κι αν το προπορευόμενο μονοθέσιο αποφασίσει να μπει στα pit, πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα ώστε να το αποφύγεις. Το οδόστρωμα γλιστράει στο ξεκίνημα του τριημέρου αλλά τα επίπεδα πρόσφυσης αυξάνονται στην πορεία.
Στην ουσία πρόκειται για μία πίστα με τρία διαφορετικά μέρη. Το πρώτο μου θυμίζει την Τουρκία. Η δεύτερη ευθεία μοιάζει με τη Monza ενώ η συνέχεια με τις αργές στροφές είναι σαν σιρκουί πόλης. Είναι σαν ένας συνδυασμός Μονακό και Κωνσταντινούπολης. Είναι πολύ σημαντικό να βρεις ρυθμό. Η πιο ενδιαφέρουσα, είναι η στροφή 11 που έχει δύο κορυφές», τόνισε ο Φέτελ. .
Ο συγκεκριμένος αγώνας αποτελεί πρόκληση και για τον Μαρκ Γουέμπερ αφού διεκδικεί τη δεύτερη θέση στην κατάταξη των οδηγών αλλά και την πρώτη φετινή του νίκη!
«Ανυπομονώ για αυτό τον αγώνα. Η πίστα της Κορέας είναι ωραία από οδηγικής πλευράς και οι δύο τελευταίοι τομείς της γεμάτοι αλλαγές κατευθύνσεων. Περιμένω να υπάρχουν πολλές μάχες και η χρήση του DRS στο δεύτερο κομμάτι της μεγάλης ευθείας, θα βοηθήσει στα προσπεράσματα. Πολλά θα εξαρτηθούν όπως πάντα από την απόδοση των ελαστικών την ημέρα του αγώνα. Ελπίζω όλα να πάνε καλά και να έρθει η πρώτη μου νίκη», τόνισε ο Αυστραλός.
Ενδιαφέροντα στοιχεία για το Grand Prix της Κορέας:
- Αυτή είναι η δεύτερη φορά που διεξάγεται Grand Prix της Formula 1 στη Yeongam.
- Πέρυσι οι Φέτελ και Γουέμπερ σημείωσαν τους καλύτερους χρόνους στις κατατακτήριες δοκιμές αλλά αμφότεροι εγκατέλειψαν στον αγώνα, από κινητήρα και έξοδο αντίστοιχα.
- Οι ομάδες θα έχουν στη διάθεση τους την πολύ μαλακή και τη μαλακή γόμα ελαστικών.
πηγή: sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου