Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

''Απομυθοποίησα τον Ντέμη!''

Σαν... Θεό είχε τον Ντέμη Νικολαΐδη, αλλά στο τέλος τον απομυθοποίησε. Ωστόσο παραδέχτηκε ότι ήταν έντιμος άνθρωπος και όχι κλέφτης, όπως κάποιοι τον κατηγόρησαν.
''Απομυθοποίησα τον Ντέμη!''
«Μπήκαμε με μια ιδέα στην ΑΕΚ. Επίσης θαύμαζα τον Νικολαϊδη σαν άνθρωπο. Τον θαύμαζα σαν Θεό. Τώρα είδα ότι είναι άνθρωπος. Τώρα δεν τον θαυμάζω, θεωρώ ότι έχει κάνει ορισμένα λάθη, αλλά τον θεωρώ έντιμο άνθρωπο. Δεν τον θεωρώ κλέφτη τον Ντέμη. Είναι ξεροκέφαλος, ήταν σπάταλος, του το έχω πει και του ίδιου. Έβλεπα ότι σπαταλούσε λεφτά, είπα τι κάνετε; Και σταμάτησα να πηγαίνω στις συναντήσεις. Μου είπαν έλα ρε συ Πέτρο μια ομάδα είμαστε, μια παρέα. Ξαναγύρισα και του είπα τις απόψεις μου. Του είπα γιατί Ντέμη, ενώ δεν πάμε καλά αγοράζεις τόσους παίκτες. Μας ρώτησες; Ο Ντέμης έστελνε sms και μας ενημέρωνε όποιον έπαιρνε. Τα έχω κρατημένα στο παλιό μου κινητό. Μου έλεγε ότι το ήξερε ο Τάκης και ο Κούλης και πράγματι, αυτοί το ήξεραν», ήταν τα λόγια του Πέτρου Παππά για τον πρώην πρόεδρο και κορυφαίο άσσο της ΑΕΚ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: