Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

"Πιο σημαντικός ο Μιχαλήτσιος"!!

Το βραβείο του MVP της 19ης αγωνιστικής παρέλαβε από τα χέρια του Μιχαλήτσιου ο Καστίγιο...
"Πιο σημαντικός ο Μιχαλήτσιος"!
«Ήθελα να ευχαριστήσω τον κόουτς (σ.σ. Γιάννη Μιχαλήτσο). Ήταν ο πιο σημαντικός άνθρωπος που βρήκα στην περίοδο που είμαι εδώ. Χωρίς τον ‘μίστερ’ δε θα μπορούσα να παίξω έτσι και να πάρω το βραβείο.
Από την πρώτη μέρα που ανέλαβε να μας προπονεί όταν κάναμε μόνοι μας. Μου μίλαγε και όταν πήρε την ομάδα μου έδειξε εμπιστοσύνη να πετύχω όλα αυτά. Θέλω να ευχαριστήσω τον ‘μίστερ’ και τον κ. Κόντη που ήταν στα δύσκολα μαζί μου. Τους το αφιερώνω γιατί στα δύσκολα ήταν κοντά μου», σχολίασε αρχικά.
Για τη συνέχεια: «Να κερδίσουμε την Κυριακή σε ένα δύσκολο παιχνίδι που έχουμε ώστε να συνεχίσουμε την προσπάθεια να φτάσει ο ΑΡΗΣ εκεί που πρέπει».
Για την προσωπική του απόδοση: «Προσπαθώ να είμαι σε κάθε παιχνίδι ο καλύτερος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: