Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Ιγκουαΐν: «Θέλω να μείνω εδώ»

Ιγκουαΐν: «Θέλω να μείνω εδώ»
Την επιθυμία να συνεχίσει να αγωνίζεται στη Ρεάλ Μαδρίτης εξέφρασε ο Γκονσάλο Ιγκουαΐν. Ο Αργεντινός επιθετικός βρίσκεται στο μεταγραφικό στόχαστρο αρκετών ευρωπαϊκών συλλόγων, όμως εκείνος επανέλαβε πως δεν σκέφτεται ακόμα να αποχωρήσει από το «Σαντιάγο Μπερναμπέου».

«Ήταν απίστευτα τα συναισθήματα που ένιωσα στους πανηγυρισμούς με τους συμπαίκτες μου για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Πέτυχα πολλά γκολ, όμως μπορώ να πετύχω περισσότερα στο μέλλον. Πάντως, πρόθεσή μου είναι να μείνω στη Ρεάλ Μαδρίτης», ανέφερε αρχικά ο διεθνής στράικερ και πρόσθεσε:

«Η φιέστα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος με σημάδεψε βαθιά. Ήταν μία από τις πιο όμορφες, αν όχι η πιο όμορφη στιγμή μου από τότε που είμαι στη Μαδρίτη, μία από εκείνες που δύσκολα μπορείς να ξεχάσεις»

Στη συνέχεια, ο 25χρονος φορ τόνισε: «Η αγάπη των οπαδών στο πρόσωπό μου, επειδή δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι κατέκτησα έναν τίτλο με τη Ρεάλ είναι η καλύτερη ανταμοιβή για τις προσπάθειές μου».

Καταλήγοντας, ο Ιγκουαΐν ανέφερε: «Στα αποδυτήρια είμαστε όλοι φίλοι και βγαίνουμε μαζί. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανένα. Ήταν ένα όνειρο για εμένα να φορέσω το περιβραχιόνιο του αρχηγού για ένα παιχνίδι. Είμαι σε καλή κατάσταση και θέλω να δώσω συνέχεια σε αυτή την εμπειρία».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: