Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Μπουρντίσο: «Είμαι στη διάθεση του προπονητή»

Μπουρντίσο: «Είμαι στη διάθεση του προπονητή»
Έτοιμος να φορέσει ξανά τη φανέλα της Ρόμα και να επιστρέψει στους αγωνιστικούς χώρους εμφανίστηκε ο Νίκολας Μπουρντίσο, μιλώντας στο επίσημο κανάλι του ιταλικού συλλόγου. Ο διεθνής κεντρικός αμυντικός τραυματίστηκε στους συνδέσμους του αριστερού ποδιού του στις 15 Νοεμβρίου 2011, κατά τη διάρκεια ενός αγώνα της Αργεντινής με την Κολομβία.

«Αισθάνομαι πολύ καλά τώρα. Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω και έχω τεράστιες προσδοκίες για αυτή τη σεζόν», ανέφερε αρχικά ο 31χρονος στόπερ και πρόσθεσε:

«Το καλοκαίρι μου ήταν ευχάριστο και ποτέ δεν σταμάτησα να δουλεύω για να βελτιώσω τα επίπεδα της φυσικής μου κατάστασης. Είμαι έτοιμος για αυτή τη νέα περιπέτεια με τον Ζντένεκ Ζέμαν και μπορώ να μπω άμεσα στην ομάδα. Έχω προπονηθεί καλά για τουλάχιστον έναν μήνα και ως εκ τούτου είμαι στη διάθεση του προπονητή».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: