Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Μουστακίδης: «Είναι όνειρο ζωής να βοηθήσω τον 'Αρη»

Ένα από τα ονόματα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας για τη θέση του τιμ μάνατζερ στον Άρη είναι ο παλαίμαχος παίκτης της ομάδας, Μπάμπης Μουστακίδης, ο οποίος με δηλώσεις του στο «Αθλητικό Metropolis» και στην εκπομπή «Στη Σέντρα» ξεκαθάρισε πως είναι πρόθυμος να βοηθήσει τους «κίτρινους» από όποιο πόστο του ζητηθεί.

Στην αρχική του τοποθέτηση για το αν επιθυμεί να βοηθήσει τον Άρη από τη θέση του τιμ μάνατζερ: «Μπορώ να πω ότι όχι μόνο θα ήθελα αλλά είναι πόθος. Μπορώ να το κάνω από οπουδήποτε. Είναι όνειρο ζωής να βοηθήσω σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Δεν έγινε καμία κουβέντα., Εγώ με δική μου πρωτοβουλία τους προσέγγισα και λόγω της φιλίας μου με τον Αλέκο Κατσιαούνη. Και τα προηγούμενα χρόνια είχα επαφές και τους ενημέρωνα για ποδοσφαιριστές από το νομό μου, την Κατερίνη».

Για το τι είπε με τον Αλέκο Κατσιαούνη και για το πώς βλέπει τις εξελίξεις στην ομάδα: «Μου είπε ότι υπάρχει πολύ μεγάλος προβληματισμός. Η ομάδα δεν έχει τα εφόδια για ένα επιθυμητό ξεκίνημα. Πιστεύω ότι με την πρόσληψη του νέου προπονητή τα πράγματα θα μπουν σε μια σειρά και θα υπάρχει μια βάση. Εγώ δεν βάζω θέμα. Η επίσκεψή μου δεν είχε τέτοιο σκοπό. Απλά ήθελα να μιλήσουμε από πιο κοντά για τις εξελίξεις στην ομάδα. Η ομάδα διανύει πολύ δύσκολες στιγμές και ξεκινάει από το μηδέν για να φτιάξει το ρόστερ. Εγώ είμαι εδώ και από οποιαδήποτε θέση και οποιαδήποτε στιγμή θα βοηθήσω ανιδιοτελώς. Αν δεν κληθώ δεν σημαίνει όμως ότι θα στενοχωρηθώ».

Για την πρόσληψη Κατσαβάκη: «Εγώ την είδα θετικά με τις εξελίξεις στην ομάδα. Εμπνέει σεβασμό και εμπιστοσύνη. Μπορεί να οργάνωση την ομάδα και το κυριότερο είναι να μπει σε ένα δρόμο το καράβι για να υπάρξει ένα ξεκίνημα. Μέσα από τις δυσκολίες μπορεί να προκύψουν και θετικά πράγματα. Είναι ένα πρόσωπο που είναι κατάλληλο με βάση τα δεδομένα που υπάρχουν στην ομάδα».


πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: