Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

«Λουκέτο» σε 117 ΔΟΥ!!

Σχέδιο «Καλλικράτης» θα εφαρμοστεί άμεσα σε ό,τι αφορά τη δομή, τη διάρθρωση και τη λειτουργία των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών. Στο τέλος της υλοποίησης του προγράμματος ριζικής αναδιάρθρωσης, θα δραστηριοποιούνται 80 ΔΟΥ, εκ των οποίων οι 30 θα είναι χωροθετημένες στην Αττική.
«Λουκέτο» σε 117 ΔΟΥ
Ήδη έχουν καταργηθεί 50 εφορίες στη βάση του προγραμματισμού συγχωνεύσεων και καταργήσεων που βρίσκεται σε ισχύ από τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ της Ημερησίας, υφίσταται σχέδιο ριζικής αναδιάρθρωσης του φοροεισπρακτικού και φοροελεγκτικού μηχανισμού ώστε να υπάρξει τόνωση των εσόδων του προϋπολογισμού. Έτσι 117 εφορίες κλείνουν, περισσότεροι από 3.000 υπάλληλοι των ΔΟΥ που καταργούνται ή συγχωνεύονται θα αξιοποιηθούν αποκλειστικά με τον φορολογικό έλεγχο και τη μάχη κατά της φοροδιαφυγής, ενώ σταδιακά όλες οι συναλλαγές των πολιτών με τις τράπεζες, θα μπορούν να γίνονται ηλεκτρονικά.


Σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου, που εντάσσεται στις πρόνοιες του Μνημονίου:

  • Το πρώτο μεγάλο κύμα καταργήσεων και συγχωνεύσεων ΔΟΥ έρχεται την 1η Οκτωβρίου καθώς το υπουργείο Οικονομικών θα βάλει «λουκέτο» σε 50 εφορίες, μεταξύ των οποίων δεκατέσσερις εφορίες της Αττικής. Συγκεκριμένα, στο λεκανοπέδιο καταργούνται οι ΔΟΥ Χολαργού, Μοσχάτου, Αργυρούπολης, Άνω Λιοσίων, Κορωπίου, Ιλίου, ΙΕ΄, ΙΘ΄, ΚΒ΄ και ΚΓ΄Αθηνών, Κορυδαλλού, ΚΑ΄Αθηνών, Πετρούπολης, Β΄Καλλιθέας. Οι εφορίες των οποίων αναστέλλεται η λειτουργία συγχωνεύονται με γειτονικές εφορίες. Για παράδειγμα η ΔΟΥ Χολαργού συγχωνεύεται με τη ΔΟΥ Αγίας Παρασκευής, η ΔΟΥ Κρωπίας με την ΔΟΥ Παλλήνης, η οποία είναι μια από τις μεγαλύτερες εφορίες της Αττικής.

  • Την 1η Νοεμβρίου κλείνουν 49 εφορίες σε όλη τη χώρα. Στην Αττική θα κλείσουν δέκα εφορίες, μεταξύ των οποίων οι ΔΟΥ Βύρωνα, Γαλατσίου, Ζωγράφου, Χαϊδαρίου, Ν. Ηρακλείου και Ν. Φιλαδέλφειας.

  • Την 1η Δεκεμβρίου κλείνουν 18 εφορίες στις οποίες περιλαμβάνονται οι ΔΟΥ Αγ. Στεφάνου, Λαυρίου και Μεγάρων.

  •  Οι υπάλληλοι των εφοριών που καταργούνται θα μεταφερθούν στις ΔΟΥ που θα προκύψουν μετά τη συγχώνευση. Ειδικότερα με την υπουργική απόφαση ορίζεται ότι «Οργανικές θέσεις των ΔΟΥ, των οποίων αναστέλλεται η λειτουργία, περιέρχονται στις ΔΟΥ, στις οποίες μεταφέρεται η κατά τόπον και καθ΄ ύλην αρμοδιότητά τους, προσαυξάνοντας, αντίστοιχα, τις οργανικές θέσεις αυτών».

  •  Η αρμοδιότητα παρακολούθησης και διεκπεραίωσης όλων των εκκρεμών υποθέσεων των οργανικών μονάδων, των οποίων αναστέλλεται η λειτουργία, καθώς και η έκδοση των σχετικών πράξεων επιβολής φόρων ή προστίμων και λήψης μέτρων είσπραξης, περιέρχεται στις οργανικές μονάδες υποδοχής αυτών.

Ο προϊστάμενος της οργανικής μονάδας, στην οποία μεταφέρεται η αρμοδιότητα, καθίσταται αρμόδιος για την έκδοση των οικείων καταλογιστικών πράξεων, την επίλυση των διαφορών, τη βεβαίωση και είσπραξη των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων, για τη λήψη όλων των προβλεπόμενων μέτρων είσπραξης σε βάρος των οφειλετών και των περιουσιακών στοιχείων αυτών και είναι υπεύθυνος για το συντονισμό και τη διεκπεραίωση όλων των ενεργειών που απαιτούνται για την επιτυχή εφαρμογή της παρούσας. Όλα τα εκδιδόμενα παραστατικά και οι βεβαιώσεις φέρουν την επωνυμία της ΔΟΥ υποδοχής.

πηγή: newspost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: