Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

"Άρης και δεν είμαι καλά"!

Με χίλια θέλει να παίξει στους "κίτρινους" ο Νίκος Κατσικοκέρης, όπως σχολίασε σε δηλώσεις του...
"Άρης και δεν είμαι καλά"!
«Με ενημέρωσε ο εκπρόσωπος μου για το έντονο ενδιαφέρον που δείχνει ο Άρης για την απόκτηση μου. Θεωρώ κάτι παραπάνω από τιμητικό το γεγονός ότι και μόνο ενδιαφέρεται για μένα μια ομάδα με το όνομα, το κύρος και την ιστορία του Άρη» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Νίκος Κατσικοκέρης στην εφημερίδα «Metrosport και πρόσθεσε:
«Το θέμα της μεταγραφής μου το χειρίζεται αποκλειστικά ο μάνατζερ μου που έχει αναλάβει τις επαφές των δύο ομάδων και ευελπιστώ να βρεθεί η καλύτερη λύση για τον Εργοτέλη, ούτως ώστε να μου επιτραπεί να φορέσω τη φανέλα του Άρη και να αγωνιστώ του χρόνου ξανά στη Σούπερ Λίγκα.
Φαντάζομαι πως τις επόμενες ημέρες θα προχωρήσουν περισσότερο οι συζητήσεις, για να είμαι σε θέση να πω περισσότερα. Ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: