Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Ολυμπιακοί Αγώνες-Μπάσκετ: Ουέιντ: «Απλά θα πάρουμε το χρυσό»

Απόλυτα πεπεισμένος πως η Εθνική ομάδα των ΗΠΑ θα κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι ο Ντουέιν Ουέιντ.
Ο σούπερ σταρ των Μαϊάμι Χιτ μίλησε στο «Associated Press» και τόνισε αρχικά για τον τραυματισμό του: «Νιώθω καλά. Η αποθεραπεία προχωράει σε κανονικούς ρυθμούς και είμαι ικανοποιημένος», για να προσθέσει στη συνέχεια για την εθνική ομάδα της χώρας του: «Δεν υπάρχει άλλη περίπτωση. Απλά θα πάρουμε το χρυσό».
Για το αν θα είναι έτοιμος στην έναρξη της σεζόν στο ΝΒΑ, δήλωσε: "Λογικά θα είμαι έτοιμος, αλλά θα δούμε. Θα μιλήσω με ανθρώπους του συλλόγου, αλλά πιθανότατα θα είμαι έτοιμος. Εξαρτάται από το φόρτο προπονήσεων, που θα μου ζητήσουν, αλλά θα είμαι έτοιμος στην έναρξη της σεζόν».


πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: