Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Μπάλα, καφές και... γυναικάρες!! (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)

To Κονφεντερέσιον Καπ ξεκίνησε και η Φρανσίς Σλαβιέρο, φανατική φίλαθλος του ποδοσφαίρου, μας δείχνει γιατί η Βραζιλία είναι η κορυφαία στον κόσμο. Απολαύστε την...Το όμορφο μοντέλο γεννήθηκε στις 5 Μαΐου του 1986 στη Florianopolis της Βραζιλίας και από μικρή πηγαίνει στο γήπεδο για να βλέπει την «σελεσάο». Έτσι λοιπόν, δεν θα μπορούσε να λείπει από την πρεμιέρα του Κονφεντερέσιον και την αναμέτρηση κόντρα στην Ιαπωνία.

Η Φρανσίς έχει κάνει πολλές φωτογραφήσεις και θεωρείται από τα πιο γνωστά μοντέλα της πατρίδας της, ενώ σε συνέντευξη της στο bella.com και στην ερώτηση, "ποιο μέρος του κορμιού σου, σού αρέσει περισσότερο", εκείνη απάντησε: «Τα στήθη μου, τα οπίσθια μου και τα πόδια μου. Μου αρέσει όπως είμαι…»

Τι λέτε και εσείς;
















Francys Slaviero από Oneman


Πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: