Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

«Κανείς δεν μου είπε ότι δεν με θέλει ο Μουρίνιο»

Άγνοια για τα σενάρια που τον θέλουν να μην είναι στα πλάνα στου Ζοσέ Μουρίνιο και να βρίσκεται κοντά στην πόρτα της εξόδου από την Τσέλσι δήλωσε ο Χουάν Μάτα.

«Κανείς δεν μου είπε ότι δεν με θέλει ο Μουρίνιο»
Έτοιμος να εξαντλήσει τα υπόλοιπα τρία χρόνια που απομένουν μέχρι τη λήξη του συμβολαίου του παρουσιάστηκε ο Χουάν Μάτα σε δηλώσεις του, εκφράζοντας άγνοια για τα σενάρια που τον θέλουν να του έχει μπει πωλητήριο με την έλευση του Ζοσέ Μουρίνιο στην Τσέλσι.

«Κανείς δεν μου είπε ότι δεν με θέλει ο Μουρίνιο. Όταν τελείωσε η σεζόν μίλησα με τους ανθρώπους της Τσέλσι και μου είπαν ότι ήταν πολύ χαρούμενοι με τις εμφανίσεις μου και τα δύο χρόνια που βρίσκομαι στην ομάδα. Έχω τρία χρόνια συμβόλαιο και είμαι πολύ χαρούμενος στον σύλλογο. Δεν μπορώ να κρίνω τον Μουρίνιο πριν δουλέψω μαζί του. Είναι η κοινή λογική. Πρέπει να κερδίσουμε το πρωτάθλημα, κάτι που είναι στους στόχους μου. Πρέπει να είναι σπουδαίο συναίσθημα να κερδίσεις έναν τίτλο για τον οποίο μάχονται τόσες ομάδες με ιστορία» είπε ο Ισπανός μέσος στη «Marca».

Πηγή: www.england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: