Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Παραιτήθηκε ο Ορφανίδης!!

Την παραίτηση του υπέβαλε στην ΠΑΕ Άρης ο Τάσος Ορφανίδης, ο οποίος ήτανε υπεύθυνος των ακαδημιών στο σύλλογο.
Αναλυτικά η επιστολή του:
«Μετά από τέσσερα χρόνια ενασχόλησής μου με ένα από τα πιο ζωντανά κύτταρα του συλλόγου μας, τις Ακαδημίες του Άρη, ήρθε η ώρα να παραδώσω την σκυτάλη.
 Η απόφαση μου να απεμπλακώ διοικητικά αφορά σε προσωπικούς λόγους, καθώς πιστεύω ότι ολοκλήρωσα μια προσπάθεια που εγώ και οι συνεργάτες μου κάναμε με πολύ μεράκι.
Εύχομαι καλή επιτυχία στους ανθρώπους που θα αναλάβουν αυτό το σημαντικό έργο για τον Άρη μας. Θα χρειαστούν δύναμη, αντοχή και μεγάλη διάθεση για να συνεχίσουν την παράδοση που έχει δεκαετίες ο σύλλογος στα τμήματα υποδομής.
Ευχαριστώ τον πρόεδρο του ερασιτέχνη Άρη Νίκο Παπαδόπουλου, τον άμεσο συνεργάτη μου Γιώργο Σεμερτζίδη και όλους τους προπονητές που δούλεψαν μαζί μας αυτά τα τέσσερα χρόνια.
Με εκτίμηση Τάσος Ορφανίδης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: