Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Μπουμσόνγκ: «Μπορώ να απασχολήσω πολλές ομάδες»

Ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ δεν δείχνει να αγχώνεται για το μέλλον του και θεωρεί πως θα μπορούσε να βοηθήσει πολλές ομάδες.

Μπουμσόνγκ: «Μπορώ να απασχολήσω πολλές ομάδες»
Ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ έχει βγει στη γύρα προς αναζήτηση ομάδας μετά τη λύση της συνεργασίας του με τον Παναθηναϊκό και ο ίδιος θεωρεί πως θα ήταν χρήσιμος σε πολλές από αυτές.

«Έχω συνεργαστεί με τον Κλοντ Πιέλ στη Λιόν, γνωριζόμαστε καλά, αλλά δεν ξέρω αν με θέλει στη Νις. Η Λιόν χρειάζεται εμπειρία για να καθοδηγήσει τους νέους παίκτες της και θα ήμουν χρήσιμος εκεί. Πιστεύω πως έχω τα στοιχεία για να απασχολήσω πολλές ομάδες, έχω πείρα και δεν δημιουργώ πρόβλημα σε κανέναν», δήλωσε ο 33χρονος αμυντικός στο Radio Monte Carlo.

«Ακόμη δεν έχω καμία επαφή με τη Ναντ. Ίσως ενδιαφέρονται. Για ηθικούς λόγους δεν ήθελα να μιλήσω με κανέναν προτού λύσω το συμβόλαιό μου με τον Παναθηναϊκό, όμως η Ναντ είναι μια ενδιαφέρουσα πρόκληση και μία ιστορική ομάδα. Είναι αλήθεια πως τα τελευταία χρόνια δεν είναι στην κορυφή, αλλά πρόκειται για μία ομάδα με μεγάλη παράδοση στο γαλλικό ποδόσφαιρο», πρόσθεσε. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: