Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

“Μακάρι να παίζω πίσω από το φορ”

Την προτίμησή του για τη θέση του επιτελικού μέσου πίσω από τον επιθετικό εξέφρασε ο Δημήτρης Σουνάς, που άλλαξε την εικόνα του Άρη στο δεύτερο ημίχρονο με την είσοδό του.
Ακόμα αναφέρθηκε στην παρουσία των Ουντότζι και Αγκάνθο στην ομάδα, αλλά και στο επικείμενο φιλικό κόντρα στη Ρόμα.
«Είμαι χαρούμενος, σιγά σιγά βρίσκω τα πατήματά μου, ακούω τι μου λέει ο προπονητής και προσπαθώ να δώσω ότι καλύτερο», είπε αρχικά.
Όταν ρωτήθηκε για την θέση πίσω τον επιθετικό που του αρέσει να παίζει απάντησε: «Αυτή η θέση μου αρέσει, μπορώ να δώσω το 100%, μακάρι να παίζω πίσω από το σέντερ φορ».
Για την παρουσία του Ουντότζι: «Μας έχει δώσει βοήθεια ο Ουντότζι, φάνηκε από το πρώτο φιλικό. Είμαι χαρούμενος γιατί μπορώ να μάθω πράγματα και από αυτόν και από τον Αγκάνθο και από τα άλλα παιδιά».
Για το φιλικό με τη Ρόμα: «Σε τέτοια φιλικά δεν συμμετέχεις συχνά. Θα προετοιμαστούμε και θα δείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτό το παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: