Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

«Πρώτα θέλω να προλάβω»

23108823---fbl-wc2014-qualifiers-col-chi---11102013---200401_162132
Ο  Ρανταμέλ Φαλκάο έχει στραμμένη την προσοχή του στην αποθεραπεία του και  εξέφρασε την αισιοδοξία ότι θα προλάβει να δώσει τελικά το «παρών» στο παγκόσμιο κύπελλο της Βραζιλίας.
 Ο Κολομβιανός επιθετικός της Μονακό αναφέρθηκε και στα φαβορί της συγκεκριμένης διοργάνωσης.
«Η αποθεραπεία μου πηγαίνει καλά. Είμαι χαρούμενος με την έως τώρα πρόοδό μου. Πηγαίνει καλύτερα από ότι περιμέναμε και ελπίζω να συνεχίσω έτσι και στο μέλλον. Χρειάζεται χρόνος. Αρχικά θα πρέπει να αναρρώσω πλήρως και στη συνέχεια θα δω αν θα είμαι στη διάθεση της εθνικής ομάδας. Το μόνο που σκέφτομαι είναι το γόνατό μου. Ελπίζω όλα να πάνε καλά και να δώσω τελικά το «παρών» στο παγκόσμιο κύπελλο της Βραζιλίας».
Στη συνέχεια, ο Κολομβιανός επιθετικός αναφέρθηκε και στα φαβορί του Μουντιάλ: «Τα φαβορί βγαίνουν συνήθως με βάση το τι έχει κατακτήσει ο καθένας κατά το παρελθόν. Όμως αυτό δεν αντικατοπτρίζει πάντα την πραγματική εικόνα των ομάδων. Σίγουρα, το ότι η διοργάνωση θα γίνει στη Νότιο Αμερική είναι κάτι διαφορετικό για τις ευρωπαϊκές ομάδες, όμως η Ισπανία θεωρώ πως θα είναι από τις δυνατές ομάδες».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: