Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Πίντο: «Κατηγορήθηκα επειδή είμαι φίλος του Μέσι»

Πριν αποχωρήσει από την Μπαρτσελόνα ο Ζοσέ Μανουέλ Πίντο αναφέρθηκε στη φιλία του με τον Λιονέλ Μέσι και στην κριτική που δέχθηκε για αυτόν το λόγο.

Πίντο: «Κατηγορήθηκα επειδή είμαι φίλος του Μέσι»
Ο 38χρόνος πορτιέρο δεν ξέχασε τα αρνητικά σχόλια που άκουγε όλον αυτόν τον καιρό και ο ίδιος με δηλώσεις του σε καταλανικό ραδιόφωνο τα απέδωσε στην πολύ καλή σχέση που διατηρεί με τον Αργεντινό σταρ.

«Μου ασκούσαν κρτική επειδή είμαι φίλος του Μέσι, αλλά ούτε που θέλω να ξέρω γιατί. Ο Μέσι είναι άνθρωπος και όταν δεν είναι χαρούμενος δεν είναι υποχρεωμένος να γελάει. Όταν είσαι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής του κόσμου είναι φυσιολογικό να δέχεσαι κριτικές αλλά αυτός είναι ταπεινός και αυτή η ταπεινότητα τον έβλαψε».

« Όταν ανανέωσα, μου είπαν ότι έγινε επειδή είμαι φίλος του Μέσι, αλλά δεν με νοιάζει γιατί είναι καρδιακός μου φίλος». δήλωσε ο Πίντο.Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: