Δυσφορία προκαλούν στους χορηγούς όσα ακούγονται περί στημένης
ψηφοφορίας προκειμένου να αναλάβει το Κατάρ τη διοργάνωση του Παγκοσμίου
Κυπέλλου του 2022.
Μετά την αρχική αμηχανία, κολοσσοί όπως η Adidas και η Sony παίρνουν θέση και ζητούν να ξεκαθαρίσει άμεσα η κατάσταση αφού αντιλαμβάνονται πως αυτές οι «οσμές» σκανδάλων πλήττουν την αξιοπιστία του ποδοσφαίρου και υποβαθμίζουν το προϊόν.
Στους «Sunday Times» δημοσιεύεται μια λιτή ανακοίνωση της Sony που αναφέρει: «Συνεχίζουμε να αναμένουμε την έρευνα της FIFA και περιμένουμε να τηρηθούν οι αρχές της ηθικής ακεραιότητας και της ευγενούς άμιλλας σε όλες τις πτυχές των δραστηριοτήτων της».
Αντίθετα, η ανακοίνωση της Adidas που αποτελεί τον πιο σημαντικό «συμπαίκτη» και χορηγό της FIFA εδώ και πάρα πολλά χρόνια, είναι μακροσκελής και διαβάζοντας κανείς μεταξύ των γραμμών αντιλαμβάνεται τους φόβους της εταιρείας που πρόσφατα ανανέωσε τη συνεργασία της μέχρι το 2030.
«Είμαστε βέβαιοι πως η υπόθεση αντιμετωπίζεται ως απόλυτη προτεραιότητα. Η Adidas βρίσκεται σε μια μακροχρόνια και επιτυχημένη συνεργασία με τη FIFA, η οποία ανυπομονούμε να συνεχιστεί… Η αρνητική δημόσια γύρω από τη FIFA τη δεδομένη στιγμή δεν είναι θετική ούτε για το ποδόσφαιρο, ούτε για τη FIFA, ούτε για τους συνεργάτες της», αναφέρει η ανακοίνωση της οποίας οι αποδέκτες καλούνται να πάρουν το μήνυμα άμεσα.
Είναι σαφές πως τα «αφεντικά» του αθλήματος καλούνται να ρίξουν φως στην υπόθεση ή (για να είμαστε ειλικρινείς) να την κρύψουν καλά κάτω από το χαλάκι, αφού τα οικονομικά μεγέθη που διακυβεύονται είναι τεράστια.
Για να έχετε κι εσείς μια εικόνα των ποσών για τα οποία γίνεται λόγος, οφείλετε να γνωρίζετε πως για το προσεχές Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας αναμένεται να φέρει 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια από χορηγίες εκ των οποίων τα 550 εκατομμύρια προέρχονται από τους έξι μεγαλύτερους συνεργάτες . Ανάμεσά τους Adidas και Sony που ήδη πήραν θέση. Πηγή: sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου