Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Παπανικολάου: «Νωρίς για στόχους»

Ο Κώστας Παπανικολάου απέφυγε τα μεγάλα λόγια για την Εθνική εν όψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου στην Ισπανία.

Παπανικολάου: «Νωρίς για στόχους»
Δεν πρόλαβε να ξεκουραστεί πάνω από 2-3 εβδομάδες, αλλά ο Κώστας Παπανικολάου θεωρεί πάντα χαρά και τιμή να φορά το εθνόσημο.

«Όταν είσαι 24 ετών έχεις ακόμη ενέργεια. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ και είμαι ακόμη παραπάνω γιατί βλέπω παιδιά από τη δική μου ηλικία να είναι και πάλι εδώ», τόνισε ο φόργουορντ της Μπαρτσελόνα λίγο πριν ανέβει στο πούλμαν για το Καρπενήσι. «Σε κανέναν δεν γίνεται χάρη που βρίσκεται εδώ, το καταφέρνει με τη δουλειά του. Όσοι είναι εδώ το αξίζουν. Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους μας, γιατί το να έχεις την ευκαιρία να εκπροσωπείς τη χώρα σου είναι μεγάλη υπόθεση. Για πολλούς μπορεί να θεωρείται δεδομένο, αλλά εγώ το εκλαμβάνω ως μεγάλη τιμή, γιατί ξεχωρίζεις ανάμεσα σε τόσους παίκτες στη χώρα σου».

Όσο για το πού… κοιτά η Εθνική στην Ισπανία, είπε: «Είναι πάρα πολύ νωρίς να βάλουμε στόχους. Προέχει να είμαστε υγιείς και να είμαστε καλά. Όρεξη για δουλειά έχει η ομάδα κι έχουμε τα άτομα που θα μας δείξουν το δρόμο και τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: