Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Ναβάρο: «Δεν έχω ξαναζήσει παρόμοια κατάσταση»

Ως πρωτόγνωρη χαρακτήρισε ο Χουάν Κάρλος Ναβάρο την κατάσταση που έζησε στο ΟΑΚΑ, με τη διακοπή λόγω της φάρσας για βόμβα, μετά τη νίκη της Μπαρτσελόνα επί του Παναθηναϊκού.

Ναβάρο: «Δεν έχω ξαναζήσει παρόμοια κατάσταση»
Περίεργο χαρακτήρισε ο Χουάν Κάρλος Ναβάρο το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, λόγω της φάρσας για βόμβα, με τον «La Bomba» εκφράζει την ικανοποίησή του για τη νίκη κι ας μην υπήρχε το βαθμολογικό κίνητρο.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Χουάν Κάρλος Ναβάρο:

«Είχαμε μία εξαιρετική κανονική περίοδο και τώρα ξεκινάμε από την αρχή. Είμαστε σε έναν δύσκολο όμιλο. Ακόμα και σε ένα αδιάφορο ματς, χωρίς αντίκτυπο στη βαθμολογία, θέλαμε να το κερδίσουμε. Ήταν ένα περίεργο παιχνίδι, γιατί δεν έχω περάσει ξανά παρόμοια κατάσταση. Είμαστε χαρούμενοι γιατί ήμασταν συγκεντρωμένοι, έχοντας μόνο μερικά άσχημα λεπτά στο τρίτο δεκάλεπτο. Επίσης, είμαι χαρούμενος που επέστρεψα στο παρκέ. Δεν είμαι στο 100% και είναι πάντα δύσκολο το πρώτο παιχνίδι μετά τον τραυματισμό, γιατί πάντα έχεις άγχος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: