Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Γκρανέρο: «Δεν έχω παράπονο»

Την άποψη πως η Βέροια θα μπορούσε να φύγει με τη νίκη από την Ξάνθη εξέφρασε ο τεχνικός της Βέροιας, Χοσέ Γκρανέρο, που πρόσθεσε πάντως πως δεν έχει παράπονο από την εμφάνιση.

Γκρανέρο: «Δεν έχω παράπονο»

«Ήταν ένα δυνατό και σκληρό παιχνίδι με μεγάλη ένταση που παίχτηκε σε αρκετά ψηλό ρυθμό. Θεωρώ η ομάδα μου ότι θα μπορούσε να είχε φύγει με τους τρεις βαθμούς αντί για την ισοπαλία. Στο τέλος το παιχνίδι είχε πολλές διακοπές κι έπεσε πολύ ο ρυθμός. Δεν έχω παράπονο από την προσπάθεια των παικτών μου παρά το γεγονός ότι είχαν απέναντί τους μία σωστά οργανωμένη ομάδα ακόμη και με 10 παίκτες», δήλωσε αρχικά ο τεχνικός της «βασίλισσας του βορρά», ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε στις αλλαγές που έκανε κατά τη διάρκεια του αγώνα:

«Η αλλαγή του Αμαραντίδη ήταν για τακτικούς λόγους. Ο Καλί έχει ένα βαθύ κόψιμο στο γόνατο αλλά συμβαίνουν αυτά στο ποδόσφαιρο. Ευχόμαστε να μην είναι κάτι σοβαρό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: