Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

«Αφιερωμένο εξαιρετικά…»

Για τον ένα ήταν το πρώτο και πιο γλυκό. Για τον άλλο το δεύτερο, αλλά εξίσου σημαντικό. Φορτούνης και Ρομπέρτο δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό.

«Αφιερωμένο εξαιρετικά…»
Κώστας Φορτούνης και Ρομπέρτο ήταν πανευτυχείς για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Ο νεαρός μεσοεπιθετικός πήρε τον πρώτο τίτλο στην καριέρα του. «Είμαι πολύ χαρούμενος. Όπως εγώ και όλοι οι συμπαίκτες μου, είναι για μένα το πρώτο μου πρωτάθλημα. Θέλω να έχω ανάλογη συνέχεια και πιστεύω πως θα την έχουμε. Αφιερώνουμε αυτό το πρωτάθλημα στον κόσμο που μας στήριζε όλη την χρονιά και κυρίως στον πρόεδρο», ανέφερε και στάθηκε στην πίστη που υπήρχε στην ομάδα πως θα φτάσει στο στόχο. «Δείξαμε πως έχουμε αυτό το μέταλλο. Ακόμα και όταν βρεθήκαμε πίσω στην βαθμολογία με πέντε βαθμούς ήμασταν εκεί. Μπήκαμε στα δύσκολα, αλλά βγήκαμε δυνατοί από αυτό. Τώρα είμαστε στο +11 ή +13, αλλά το μόνο που μετράει είναι που κατακτήσαμε το πρωτάθλημα».

Από την πλευρά του ο Ρομπέρτο, που έκανε το 2/2 με τα ερυθρόλευκα είπε: «Δεν υπάρχει ο χρόνος για πω όλους αυτούς τους ανθρώπους, στους οποίους αφιερώνω τον τίτλο. Θα ξεκινήσω με την οικογένεια. Στην οικογένεια που βρίσκεται κοντά, στην οικογένεια που βρίσκεται μακριά. Σε όλους τους ανθρώπους που έχουν δουλέψει. Στους συναδέλφους μου και σ’ όλους τους ανθρώπους που έχουν δουλέψει για τον σύλλογο, για την κατάκτηση αυτού του πρωταθλήματος. Στους προηγούμενους προπονητές, οι οποίοι επίσης συνεισέφεραν για την κατάκτηση αυτού του τίτλου, αλλά και σε όλους τους ανθρώπους που αγαπάνε τον Ολυμπιακό».

Όσο για το τι σημαίνει για τον ίδιο το πρωτάθλημα, ανέφερε: «Ήταν ο πρωταρχικός μας στόχος. Είναι το κυριότερο που μπορείς να κατακτήσεις, γιατί είναι αυτό που σου δίνει το εισιτήριο για να παίξεις στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Είναι ακόμα ένας τίτλος στην καριέρα μου και είναι κάτι που με έχει κάνει πολύ ευτυχισμένο. Τώρα πάμε για το Κύπελλο!».

Δείτε τις δηλώσεις τους στο κανάλι του Ολυμπιακού στο YouTube:




*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: